יו"ר "הבית היהודי" בחדרה: סירבנו לקומבינות, נפעל למען ערכי הציונות

מאות תושבים השתתפו בכנס הבחירות הגדול של "הבית היהודי" בחדרה. ראש הרשימה, עו"ד אליהו בוסקילה: "דרושה בעיר מהפכה בחינוך ובנושא הזוגות הצעירים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/13 15:59 כח בתשרי התשעד

יו"ר "הבית היהודי" בחדרה: סירבנו לקומבינות, נפעל למען ערכי הציונות

מאות תושבים הגיעו אמש (ג‘) לכנס הבחירות הגדול שקיימה רשימת "הבית היהודי" בחדרה, בהשתתפות יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט.

את הכנס פתח ראש רשימת הבית היהודי המתמודדת למועצת העיר, עו"ד אליהו בוסקילה, שאמר כי "אנחנו אוהבים את חדרה, אבל מזה שנים רבות, כשאנחנו מסתכלים איך נראות הערים סביבנו ואיך נראית העיר שלנו - זה כואב ומכעיס. זו הסיבה שהחלטנו ללכת לשליחות הציבורית“.

בוסקילה ציין כי ”דרושה כאן, קודם כל, מהפכה בחינוך ובנושא הזוגות הצעירים. באנו לשנות את המציאות רק בשביל שלתושבי חדרה יהיה טוב יותר. קיבלנו הצעות לתרומות מקבלנים ומגורמים שונים, אבל סירבנו לכל ההצעות. אנחנו לא רוצים קומבינות ולא רוצים להיות מחוייבים לאף אחד, חוץ מאשר לתושבי חדרה. כל מי שחשובים לו ערכי המסורת והציונות יכול לראות בבית היהודי את ביתו. אצלנו יש מקום לכולם".

השר בנט אמר באירוע: "כשאני קם בבוקר אני חושב על זה שאני שר הכלכלה של כל עם ישראל, ועלי לדאוג לכל עם ישראל. אני לא יודע מה זה חילוני או דתי. אני יודע מה זה יהודי ומה זה ציוני".

בנושא התעסוקה והתעשייה בחדרה אמר בנט: "אני מבטיח לכם לחזור לכאן מיד אחרי הבחירות ולשבת עם ידידי ורעי, אליהו בוסקילה, על רעיונות לפיתוח חדרה בתחום התעשייה והתעסוקה. חדרה היא מקום אסטרטגי מבחינת תעשיית ההי-טק. משרד הכלכלה הוא משרד עם עוצמה גדולה ואנחנו נשמח להעניק מהעוצמה הזו, ומהעמדות הבכירות שלנו במשרדים הנוספים, למען חדרה ותושביה".

בנט התייחס גם לישיבת ההסדר בגבעת אולגה, שעל מקימיה נמנה אליהו בוסקילה, ואמר: "ביקרתי בישיבת ההסדר באולגה ופגשתי בחורים נפלאים, המשלבים פעילות חברתית ברוח של תורה ועבודה. זה האידיאל האמיתי, ופגיעה בישיבות ההסדר לא תקום ולא תהיה".