יוני שטבון: הימין נטש את הפריפריה

ח"כ יוני שטבון סייר היום בדרום הארץ ונפגש עם תושבים ותלמידים. שטבון: "לא יכול להיות שהימין יבקר בפריפריה רק לפני בחירות. יחד תחזיר את המחנה הלאומי לשיח החברתי תוך כדי קדנציה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/02/15 21:06 כ בשבט התשעה

יוני שטבון: הימין נטש את הפריפריה
דוברות, צילום: דוברות

ראש מטה ההסברה של מפלגת יחד, ח"כ יוני שטבון, סייר היום (שני) בדרום הארץ. הסיור החל בדימונה, שם דיבר עם תלמידי התיכון הדתי ותלמידות האולפנה העירונית ומשם המשיך לסיור שכונות בירוחם וערד.

"לאורך השנים הימין נטש את הפריפריה", אמר שטבון, "אימץ תפיסות קפיטליסטיות של קיצוץ קצבאות ילדים, צמצום הדיור הציבורי וחיסול פרויקט שיקום השכונות. יחד תחזיר את הימין לפריפריה. אנחנו נדאג לשכבות החלשות, כי אנחנו השכבות החלשות".

שטבון, שיסד ועמד בראש פורום השכונות בכנסת היוצאת, הבטיח כי "נחתור להגדלת קצבאות הילדים ונחזיר את אלו שאין להם למרכז הבמה. לא יכול להיות שהימין יבקר בפריפריה רק לפני בחירות. אנחנו נדאג להחזיר את המחנה הלאומי לשיח החברתי תוך כדי קדנציה. נעגן את הדאגה לפריפריה כחלק מההסכם הקואליציוני, כדי לאפשר שוויון הזדמנויות אמיתי לכולם. ישראל היא מדינה אחת של עם אחד, הפגיעה בשכבות החלשות מייצרת כאן שתי מדינות - מרכז ופריפריה. את זה אנחנו לא נאפשר".