יום זיכרון ראשון למשפחת פוגל: "אחרי הבכייה תבוא הזמרה"

משפחות פוגל ובן ישי נכחו בטקס הזיכרון "זוכרים, שרים ומספרים". אמו של אודי ז"ל: "יום הזיכרון הוא זמן מבחן עבורנו"

חדשות כיפה אורי פולק 08/05/11 00:00 ד באייר התשעא

יום זיכרון ראשון למשפחת פוגל: "אחרי הבכייה תבוא הזמרה"
גבי ניומן, מועצה האזורית שומרון, צילום: גבי ניומן, מועצה האזורית שומרון

זהו יום זיכרון ראשון למשפחת פוגל, שחמשת יקיריה נרצחו בפיגוע הקשה ביישוב איתמר, לפני כחודשיים. אמש (א'), בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה, השתתפו משפחות פוגל ובן-ישי בטקס "זוכרים, שרים ומספרים" שנערך בבריכת הסולטן. בין הנוכחים היו תמר, רועי וישי, ילדיהם היתומים של הרב אודי ורותי שנרצחו בפיגוע.

הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל ז"ל, פנה בפתח דבריו אל יקיריו שנרצחו בפיגוע. "אודי, רותי, יואב, אלעד והדס. תודה שאתם כאן איתנו - כוכבים זוהרים בשמים בהירים". הרב בן ישי סיפר כי לפני כשבוע נולדה לאחיה של רותי תינוקת. "איזה שם יכולה לקבל תינוקת שנולדה כל כך סמוך למה שקרה? איזה שם ניתן לה? איך נסמן כאב ויגון וגם שמחה עצומה? איך תיקרא תינוקת שנולדה בניסן בחודש הגאולה?", שאל והשיב כי "שמה יהיה ניצן רות. הניצנים נראו בארץ, אחרי הבכייה תבוא הזמרה. חיים חדשים המחברים בין פסח לשבועות, מניצן למגילת רות. עמך - עמי".

אמו של הרב אודי ז"ל, צילה פוגל, אמרה כי "יום הזיכרון הזה הוא זמן מבחן עבורנו. היום אנו צריכים להיות חזקים גם בשביל המשפחה אך גם בשביל כל המדינה". היא ציטטה את הפסוק "לא יישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה" ופנתה לנכדיה היתומים באומרה: "תמר, רועי וישי - השתתפתי באירוע זה כמה שנים אך מעולם לא חשבתי שאעמוד כאן ואבכה על אובדנכם. מי ייתן והשם יקום דמם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן