יוחנן דנינו: לאורך כל המבצע אנו נהנים מסייעתא דשמיא

מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו, קיים סיור במועצה האזורית חבל יבנה. לדבריו "צה"ל מוביל ומנצח אך מדובר במערכה קשה מאוד. אני מאמין שיש לנו סייעתא דשמיא כל השנים הללו ובטח שבמבצע הזה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/07/14 10:11 ב באב התשעד

יוחנן דנינו: לאורך כל המבצע אנו נהנים מסייעתא דשמיא
דוברות חבל יבנה, צילום: דוברות חבל יבנה

מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יוחנן דנינו, ערך אמש (ב') סיור במועצה אזורית חבל יבנה. במהלך ביקורו קיבל המפכ"ל סקירה כללית מראש המועצה, משה ליבר, בנוגע ליישובי המועצה וסקירה פרטנית בנוגע להתנהלות המועצה לאורך מבצע צוק איתן.

בדבריו ציין דנינו כי״הראש הפלסטיני חי באופוריה שהוא מוביל במערכה למרות המכות הקשות שהוא סופג ובכלל כל תפישת הלחימה שלו שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים. צה"ל מוביל ומנצח וכולנו רוצים להגיע למקסימום הישגים וטיפול בטילים ובמנהרות, אך מדובר במערכה קשה מאוד. אני מאמין שיש לנו סייעתא דשמיא כל השנים הללו ובטח שבמבצע הזה״, אמר והוסיף. "אתמול לדוגמה קצין משמר הגבול זיהה רכב תופת עם מטען סלולארי בהפעלה ומנע פיגוע גדול במזל. זו דוגמה לכך שהחמאס רוצה לבצע פיגוע בכל מחיר".

"עד כה המחיר כבד מאוד בהרוגים ופצועים אך אנו באמת מקווים להגיע לשקט המיוחל. יש לציין כי בדומה למבצעים אחרים, גם בצוק איתן קיימת תופעה שמרחיבה את הלב, אנחנו עדים לרוח התנדבות מדהימה במסגרתה אלפי מתנדבי משטרה ומג״ב עושים עבודת קודש למען הסביבה״, סיכם דנינו.

ראש המועצה, משה ליבר ציין: "בתקופה זו שאפנו מלכתחילה ולשמחתנו גם הצלחנו לקיים את כלל המערכות על אף הקשיים האוביקטיביים הנובעים מהמצב הביטחוני. זהו מצב לא פשוט שמצריך היערכות מלאה סביב השעון של כלל המחלקות השונות דוגמת מחלקות הביטחון, הרווחה והחינוך".