יוחאי דמרי: "נפעל להגדלת מספר הבתים והתושבים במועצה"

ראש מועצת הר חברון הנבחר חגג את נצחונו ואמר כי "חלק מהאנשים שעוזבים את הר חברון עושים זאת בשל בעיות פרנסה - וחשוב למצוא לכך פתרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/13 15:54 כב בטבת התשעד

יוחאי דמרי: "נפעל להגדלת מספר הבתים והתושבים במועצה"

"סיימנו את מערכת הבחירות אחרי תקופה של מערכת בחירות ארוכה ועכשיו מתחילים לעבוד" - כך אמר היום (ד‘) ראש המועצה החדש של הר חברון, יוחאי דמרי, בראיון לרדיו ”גלי ישראל“. דמרי זכה בניצחון סוחף של 66% בבחירות שנערכו אתמול בהר חברון.

"במהלך הקמפיין שמנו למול עיננו חמש נקודות משמעותיות שבהן אנחנו רוצים לקדם ולהוסיף את הקומה הבאה, לא ממקום הורס אלא ממקום של בנייה והתחדשות, תוך הפגנת הערכה למה שנעשה עד כה במועצה“, אמר דמרי, "בהר חברון ברוך ה' ישנם מושבניקים יקרים עובדי אדמה, אבל ישנם לא מעט תושבים עירוניים. למעשה, שליש מתושבי הר חברון אלה תושבים המגדירים את עצמם כחילוניים-עירוניים שמוצאים לעצמם את מקור פרנסתם בחרבי ישראל, ויש פה ברוך ה' אלה שלומדים ויושבים על התורה והעבודה, יש לנו מגוון גדול של תושבים“.

לדבריו, ”חמש הנקודות המאוד משמעותיות מבחינתנו כדי לבנות ולהוסיף קומות לבניין, נוגעות לתעסוקה ופרנסה כאשר מרבית האנשים שעוזבים את הר חברון עושים זאת בשל בעיות פרנסה. אני רוצה לבנות קומה נוספת בכל הקשור להסברה ויחסי ציבור, ולהתמודד עם אותם תדמיות ומיתוסים לא טובים שקיימים היום“.

דמרי ציין כי כיום ישנם 2 מיליון תיירים שבאים מידי שנה לים המלח שנמצא חצי שעה נסיעה מהר חברון ו-600 אלף תיירים שמבקרים במערת המכפלה שנמצאת מרחק קצר של 5 דקות נסיעה מהר חברון. ”יש פה בהחלט מה לראות“, הוסיף דמרי, שאמר כי הוא מתכוון לפעול להגברת הנגישות להר חברון ולחיבור האזור אל הערים הגדולות הסמוכות.