יובל לבנ"ע נתניה: "שנזכה לשיר את שיר המאה"

כל מחזורי הבוגרים של ישיבת "בני עקיבא" הגיעו כדי לחגוג 50 שנה להקמת המוסד הותיק. השר הרשקוביץ: בוגרי הישיבה השתלבו בכל תחומי החיים בישראל

חדשות כיפה אורי פולק 14/07/11 13:41 יב בתמוז התשעא

יובל לבנ"ע נתניה: "שנזכה לשיר את שיר המאה"
יח"צ, צילום: יח"צ

ישיבת "בני עקיבא" בנתניה חגגה אמש (ד') יובל שנים להקמתה. אל הישיבה הגיעו מאות רבות מתלמידי הישיבה, ראש ישיבת "בני עקיבא", אברהם צוקרמן, שר המדע הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, ראש הישיבה בעבר ורבה של רחובות כיום הרב שמחה הכהן קוק ומנכ"ל מרכז ישיבות בני עקיבא אלחנן גלט.

הישיבה ציינה את האירוע בכנס מחזורים נרחב, למן המחזור הראשון ועד למחזור התלמידים הנוכחי בישיבה. השר הרשקוביץ אמר לתלמידים ולבוגרים כי "50 שנה אחרי כינונו של המוסד המפואר הזה אנו רואים כאן הערב בוגרים מובילים במדינת ישראל במגוון תחומים - חינוך, ביטחון, תעשייה, מדע, משפט, בריאות, רבנות ועוד. זה המקום בו רואים את החוט השזור הקושר את תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל שלא יינתק, ואני מאחל לישיבת בני עקיבא נתניה להמשיך להיות מהמובילים את עם ישראל".

גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה את הישיבה ביום חגה ואמר כי היא מצדיעה לפועלו של המוסד "בשם כל תושבי נתניה". לדבריה, "העיר נתניה לבשה היום חג לכבוד חגה של הישיבה, זה גאווה לראות את המראה המדהים של מאות הבוגרים שהגיעו לכאן הערב". במסגרת האירוע אמרה פיירברג כי בכוונת העירייה להשקיע כ-100,000 שקלים לפיתוח הספרייה התורנית הפועלת בישיבה.

אל הברכות הצטרף כמובן ראש ישיבות "בני עקיבא", הרב אברהם צוקרמן, שאיחל לנוכחים "לשיר גם את שיר המאה של הישיבה". הוא בירך את הנוכחים בכך ש"יהי רצון שחמישים השנים הבאות יהיו כ-50 השנים הקודמות- לשם, לתהילה ולתפארת, ברוכים הבוגרים וברוכים התלמידים".


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן