יהודית שילת על מינוי שולי מועלם:"מביך למדי"

בפורום פנימי הגיבה יהודית שילת בזלזול, למינויה של חברת הכנסת שולי מועלם לועדת חוץ וביטחון

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 10/12/15 11:04 כח בכסלו התשעו

יהודית שילת על מינוי שולי מועלם:"מביך למדי"
כיפה, צילום: כיפה

יו"ר סיעת 'הבית היהודי', חברת הכנסת שולי מועלם, מונתה אמש (ד) לחברה בוועדת חוץ וביטחון במקומו של חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. מועלם התבשרה מוקדם יותר על ידי יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, על מינויה והפכה לאישה הראשונה ממפלגת הבית היהודי המכהנת כחברה בועדה היוקרתית.

אך מסתבר שלא את כולם המהלך הרשים - יהודית שילת, מנהלת פורום תקנה, טענה בהתכתבות פנימית שהגיע לידי כיפה, כי המינוי הוא מהלך "מביך למדי". לדברי שילת היה ראוי למנות את חבר הכנסת מוטי יוגב כחבר בועדה. "לא נעים לי אבל אי אפשר לא לומר על זה משהו. מביך למדי המינוי הזה כשיש לנו ח"כ כמוטי יוגב" כתבה שילת.

עוד הוסיפה שילת כי מדובר בקידום נשים שמבוצע בדרך לא נכונה. לטענתה המינוי צריך להיעשות בהתאם למקצועיות התפקיד, ולא לקדם נשים רק מעצם היותן 'נשים' :"אני חושבת שיש משהו ציני במינוי הזה, שלא לומר סוג של שימוש ברעיון של קידום נשים באופן לא נכון. צריך לקדם נשים ולהעדיף אותן כשהן שוות לגבר, אבל נראה לי שבן מוטי לשולי, ההעדפה של אישה היא מביכה".

יהודית שילת בחרה שלא להגיב לידיעה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן