יהודית שילת: בנט ידע על התלונות נגד סלומינסקי

הרבנית יהודית שילת טוענת שהשר בנט ידע על הטענות נגד סלומינסקי בדבר הטרדות מיניות ובכל זאת בחר להאמין לו "הייתי מצפה להתייחסות רצינית יותר".

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/12/16 13:54 טו בכסלו התשעז

יהודית שילת: בנט ידע על התלונות נגד סלומינסקי

הרבנית יהודית שילת נגד בנט. מנהלת פורום תקנה, אמרה היום (חמישי) בראיון לגלי צה"ל, ששר החינוך נפתלי בנט, קיבל את המידע בדבר ההטרדות המיניות לכאורה של ח"כ ניסן סלומינסקי, אך לטענתה הוא בחר להתייחס אליהם כאל שמועות בלבד והאמין להכחשותיו של חברו למפלגה.

"בנט הגיב ברבים ואמר שניסן הכחיש מכל וכל", אמרה שילת והוסיפה כי היא הייתה "מצפה להתייחסות רצינית יותר". שילת אישרה כי הגיע לבנט מידע זהה לזה שהגיע לפורום תקנה בשנה האחרונה. על כך ששר החינוך בחר שלא לפעול כנגד חבר מפלגתו היא אמרה, "לא מטריד אותי שבנט האמין לסלומינסקי ולא לי. זה צריך להטריד אותו".

שילת סיפרה ש-"המתלוננות לא רצו להיכנס להליך המסודר בפורום תקנה. יש סיפור קשה שמאשש בעצם שמועות רבות שנים. קיבלנו שבע עדויות חמורות מכלי ראשון, כולן בתוך ההגדרות של הטרדה מינית ומעשים מגונים ולא בתוך ההגדרות של איש טוב נחמד ולבבי, עם התנהגות אנושית חביבה שבסך הכל רצה לתת לנשים הרגשה בטוחה ונוחה. היו גם מעשים נוספים שאי אפשר בשום דרך אחרת לחשוב שהם מעשים של ידידות".

על צוות הרבנים המיוחד שקם בעקבות התלונות היא אמרה, "הרב שמואל אליהו שמע שתיים מהעדויות באופן אישי. הוא והרב איתן אייזמן נכנסו לעיצבון עמוק כשהם שמעו את הדברים. הם הבינו שהם חייבים לעשות מעשה מול ניסן. זה לא דבר של מה בכך, הם ידידים שלו וחברים במפלגה שלו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן