טענות בנהריה: הדתיים לא הצביעו לראש העיר אז הוא ביטל את ההפרדה בחוף הים

תושב העיר נהריה כי לאחר הבחירות כשרא העיר ראה שהציבור הדתי לא הצביע לו הורעו תנאי ההפרדה בחוף הים של העיר. העירייה בתגובה: "נמשיך לשמור על הצניעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/16 13:22 יט בתמוז התשעו

טענות בנהריה: הדתיים לא הצביעו לראש העיר אז הוא ביטל את ההפרדה בחוף הים
Yaakov Naumi/Flash90, צילום: Yaakov Naumi/Flash90

איום בתביעה, לא פחות. כך מתחייב תושב נהריה, ליאור בוכריס, שהודיע כי אם לא יחול שינוי במדיניות העירייה, יגיש נגדה תביעה בטענה שהיא מפלה לרעה את הציבור הדתי והחרדי בעיר. לטענתו, לאחר הבחירות שנערכו ב-2003, בעת כהונתו של רון פרומר כראש העיר, הוקצה לציבור הדתי יום רחצה נפרד בקאנטרי קלאב העירוני, והוקצו יומיים של הפרדה בחוף הים. כך מפרסם אתר mynet.

לדבריו של בוכריס,"אחרי הבחירות האחרונות, כאשר סבג כנראה הבין שהציבור הדתי לא ממש הצביע עבורו, בוטל ההסדר בקאנטרי שלפיו בימי ראשון היו שעתיים של רחצה לגברים בלבד ושעתיים לרחצת נשים. בהתחלה אמרו שיש שיפוצים, אבל כעת ברור שפשוט ביטלו את ההסדר הזה, ללא קשר לשיפוצים".

בוכריס גם טוען כי אין הפרדה אמיתית בחוף הים: "שמו יריעות יוטה, ואלה עפות ברוח. גם אין ממש כניסה נפרדת, אז איזה חוף נפרד זה? כל מה שהוקצה לציבור הדתי הלך לאיבוד. האם לציבור הזה לא מגיע כמו לכולם? למה האפליה הזאת? פנו אלי רבים מתושבי העיר בנושא הזה".

מהעירייה נמסר בתגובה לאתר mynet: "עיריית נהריה השקיעה ומשקיעה תקציבים רבים בהסדרת חוף נפרד המיועד לציבור הדתי. במסגרת זו העירייה מפעילה במקום תחנת הצלה נפרדת ואף פירסמה ימים ייעודיים לשחיית נשים ולשחיית גברים. העירייה מתמודדת עם איתני הים במאמץ לשמור על הצניעות המתבקשת, ותמשיך לעשות זאת על מנת לדאוג לרווחתם של כל המגזרים בנהריה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן