טוחנים עבודה: הח"כים של "הבית היהודי" מובילים את ממוצע השעות בכנסת

על פי נתוני "כנסת פתוחה", חמישה מתוך עשיריית הח"כים שנוכחים הכי הרבה במשכן הכנסת - מ"הבית היהודי". את הרשימה מובילים ח"כ זבולון כלפה וח"כ אורית סטרוק

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/12/13 17:13 א בטבת התשעד

טוחנים עבודה: הח"כים של "הבית היהודי" מובילים את ממוצע השעות בכנסת

חברי הכנסת של הבית היהודי הם שיאני ממוצע השעות בכנסת, כך לפי אתר "כנסת פתוחה", המרכז את המידע על חברי הכנסת והסיעות השונות. חברי הכנסת של הבית היהודי מבלים בממוצע 16.5 שעות שבועיות במשכן, ממוצע הגבוה מכל הסיעות האחרות.

בעשירייה הראשונה ניתן למצוא את חה"כ זבולון כלפה עם 20.5 ש"ש, אחריו את חה"כ אורית סטרוק עם 20.3 ש"ש, מוטי יוגב עם 20.2 ש"ש, יוני שטבון עם 19.3 ש"ש ונועלת את העשירייה הראשונה חה"כ שולי מועלם-רפאלי 18.6 ש"ש. יש לציין שאת ימי ראשון וחמישי, מקדישים חברי הכנסת לסיורים בשטח ופגישות אישיות וכי אין דיונים במליאה ובוועדות הכנסת.

אתמול (ג‘) פורסם תחקיר בתוכנית 'צינור לילה' בערוץ 10, העוקב אחר הימצאותם של חברי הכנסת השונים במשכן. את הנתונים אספו אנשי התכנית מתוך האתר "כנסת פתוחה" ובכך חשפו מי הם אותם הח"כים המבלים יותר שעות במשכן, לעומת חברי הכנסת הנמצאים מספר שעות קטן מהמצופה מהם. בתוך כך התברר כי שיאן השרים בהימצאות בכנסת הוא שר השיכון והבינוי אורי אריאל עם ממוצע שעות של 17.7.

נחי אייל מנכ"ל "האיחוד הלאומי- הבית היהודי" מסר כי "הבית היהודי מהווה את חוד החנית של הציונות הדתית. חברי הכנסת שלנו, זבולון ואורית, יחד עם חברי הכנסת האחרים, המבלים לילות כימים בעבודה מאומצת בכדי לטפל ולעזור, לקדם ולחוקק לטובת עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל הם חוד החנית האמיתי של עם ישראל. אני משוכנע שפעילותם המאומצת של הח"כים תביא לידי ביטוי את הערכים שלשמם הם נשלחו לכנסת".