חתני חידון התנ"ך הארצי: אליאור בביאן וקורן קאזס

אליאור מישיבת שערי תורה בירושלים וקורן מתיכון דה שליט ברחובות, גברו על 12 מתמודדים וזכו בתואר הנכסף. שר החינוך סער: "התנ"ך הוא התשתית הערכית של המוסר ואהבת הארץ"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/03/13 21:10 א בניסן התשעג

חתני חידון התנ"ך הארצי: אליאור בביאן וקורן קאזס
מוקי שוורץ, צילום: מוקי שוורץ

התלמידים אליאור בביאן מישיבת שעלי תורה בירושלים (ממלכתי דתי) וקורן קאזס מתיכון דה שליט ברחובות (ממלכתי) גברו הערב (ג‘) על שניים עשר המתמודדים בשלב הגמר וזכו בתואר חתני חידון התנ"ך הארצי לנוער לשנת תשע'ג.

התלמידים תכלת פייגנסון מבית הספר ליאו בק בחיפה (ממלכתי), ליאורה ברוורמן מבית הספר דרכי נועם, פתח תקוה (ממלכתי דתי) ואלירן אלישע מבית הספר המסורתי בירושלים (ממלכתי) זכו בתואר סגני חתני התנ"ך.

חתני החידון עם מנכ"לית משרד החינוך, אמש. צילום: משרד החינוך

שר החינוך, גדעון סער, בירך את כל המתמודדים בחידון התנ״ך ואמר כי ”כל המתמודדים הם אמנם צעירים, אבל לכולם יש נכס יקר וחשוב - ידע ובקיאות מרשימה בספר הספרים. בני הנוער האלה שהעמיקו בלימוד התנ״ך זכו להכיר בצורה הטובה ביותר את תולדות עמנו ומקורותינו ואת הזהות הלאומית והערכית שלנו“.

”התנ״ך הוא התשתית הערכית של המוסר ושל אהבת הארץ והעיסוק בו מחבר את כל חלקי העם לשורשים שלנו ולמורשת המשותפת שלנו", הוסיף השר סער.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן