חתונה בצל המלחמה

זוג מגן יבנה נאלץ ברגע האחרון לחפש אולם אירועים במרכז הארץ, נוכח איום הטילים על הדרום. בכפר עציון התגייסו לעזרה – והציעו לחוגגים אולם מפואר באזור בטוח

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 18/11/12 11:26 ד בכסלו התשעג

חתונה בצל המלחמה
יחצ, צילום: יחצ

הימים הקשים העוברים על תושבי הדרום בצל הלחימה מזמנים לא מעט מעשים טובים של אנשים טובים ומראים לנו את הישראליות במיטבה. ביום חמישי בבוקר התעוררו חתן וכלה מגן יבנה אל היום שהיה אמור להיות המאושר בחייהם אלא שמטחי הטילים של חמאס לא אפשרו להם לקיים את חתונתם כמתוכנן. שעות ספרות לפני החתונה והשניים עוד תרים אחר מקום הו יוכלו לקיים את האירוע מבלי לסכן את עצמם ואת אורחיהם.

מי ששמע על כך היה ירון רוזנטל, מנהל בית ספר שדה שבכפר עציון, שהחליט להרים את הכפפה ותוך זמן קצר העמיד יחד עם צוותו, את מאהל האירועים של בית הספר. רגע לפני שכבר חשבו כי הכל אבוד קיבלו בני הזוג טלפון מפתיע המבשר להם על מאהל האירועים הממתין להם בכפר עציון. התרגשותם של בני הזוג הייתה בשיאה ולא ידעו כיצד להודות על שניתן להם. החתונה נרשמה כשמחה במיוחד והיה ניתן לראות זאת על פניהם של החתן והכלה הנרגשים ועל פני אורחיהם.

"לא יכולתי שלא להיזכר בתקופה ארוכה שבה עקב המצב הביטחוני הרעוע בכבישי גוש עציון", מספר ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה בכפר עציון, "התושבים לא קיימו אירועים בגוש עציון ונאלצו לוותר על הזכות הגדולה לחגוג אירועים ב-'הרי יהודה.' וכל האירועים הועתקו לשפלה. האפשרות לעזור לתושבי הדרום מעניקה לנו אפשרות לקיים את המשפט 'כל ישראל ערבים זה לזה'".

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il