חרף החלטת המשטרה: פעילי הימין יפגינו בנצרת

פעילי הימין יקיימו בכל זאת הפגנה בנצרת, מול ביתה של ח"כ חנין זועבי וחרף החלטת המשטרה שביקשה לבטל את ההפגנה מחשש להתלקחות במקום. ח"כ בן ארי: אני לא עובד אצל המפכ"ל

חדשות כיפה אורי פולק 11/03/12 09:12 יז באדר התשעב

חרף החלטת המשטרה: פעילי הימין יפגינו בנצרת
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

פעילי ימין יקיימו היום (א') הפגנה בעיר נצרת, מול ביתה של ח"כ חנין זועבי, זאת חרף החלטת המשטרה לבטל את ההפגנה בשל המצב הביטחוני. ח"כ מיכאל בן ארי, ממארגני ההפגנה, אמר כי בכוונתו להשתמש בחסינותו הדיפלומטית על מנת להפגין במקום.

כבר לפני כחודשיים ביקשו פעילי הימין איתמר בן גביר וברוך מרזל, יחד עם ח"כ בן ארי, לקיים הפגנה מול ביתה הפרטי של חברת הכנסת חנין זועבי ומול משרדי מפלגת בל"ד בעיר נצרת, זאת על רקע סגירת התיק המשפטי נגד זועבי על ידי היועץ המשפטי לממשלה, בפרשת השתתפותה במשט הטורקי לעזה.

כ-1,000 שוטרים היו אמורים לאבטח את ההפגנה בעיר. ואולם, אמש החליט מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, לבטל את ההפגנה מחשש להתלקחות באזור. פעילי הימין הודיעו כי בכוונתם להגיע, בכל מקרה, לנצרת.

ח"כ בן ארי אמר לכיפה כי "לא יכול להיות שמפכ"ל המשטרה יבטל את האירוע ללא כל תיאום ועוד יותר חמור שאותה משטרה שמבטלת באופן חד צדדי את התיאום אפשרה אמש לאנשי בל"ד לקיים הפגנה בתוך העיר נצרת, האם יש דין שונה בין הפגנות של ערבים ליהודים?".

בן ארי הוסיף ואמר כי "מפכ"ל המשטרה צריך להפנים שאני לא עובד שלו, לא מקבל ממנו תכתיבים וצריך להיות ברור שביטול הפגנה ופגיעה בחופש הביטוי ראוי שיעשה על ידי דו שיח ולא על ידי איומים".