ח"כ שטרן: "אל תקנו מפלסות - אל תקימו ועדת חקירה"

ח"כ אלעזר שטרן חושב שאין מקום לביקורת הציבורית ולקריאה להקמת ועדת חקירה בשל נזקי הסופה החורפית: "נתגלו חולשות ונתגלו גם חוזקות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/12/13 11:34 יב בטבת התשעד

ח"כ שטרן: "אל תקנו מפלסות - אל תקימו ועדת חקירה"

ח“כ אלעזר שטרן יוצא היום (א‘) נגד הביקורת על המדינה בשל נזקי הסופה החורפית הקשה. שטרן אומר כי ”עוד לא שככה הסופה ואנחנו כבר מקימים ועדות חקירה ומעמיתיי לכנסת כבר יש מי שנזדרז בקריאה להקמת ועדת חקירה ממלכתית“.

”יש כאן סופה שהייתה פעם במאה שנה. סיימנו אותה בעזרת ה' ובעזרת הרבה מאוד משרתי ציבור ואזרחים פשוטים בלי הרוגים ישירים בנפש. נתגלו חולשות ונתגלו חוזקות. גם של הארגונים הציבוריים וגם של התושבים“, אומר שטרן, ”יש מה ללמוד ויש מה לתקן“.

”אני מציע שנסמוך על הגופים ועל העומדים בראשם שיעשו זאת. אחרת, תהיינה לנו עוד 40 מפלסות, עוד 100 גנרטורים לשעת חירום, שאולי יצילו אנשים שלא נספו אבל ימנעו תקווה ועזרה מצרכים שונים בחיי היום-יום שלנו שאינם זוכים לשלושה ימים של חסד עמוסי תקשורת“, אמר שטרן.

לדבריו, ”שעות העבודה ובעיקר השקלים והדולרים שיושקעו למקרה חירום של פעם במאה שנה, יילקחו ממצוקות היום-יום שלחלקם לצערי הרב אין לנו פתרונות גם היום ובוודאי שגם להם יש משמעות אמיתית של חיי אדם ממש“.