ח"כ רותם: למה הדתיים תומכים בברקת? כי הם פראיירים

ח"כ דודו רותם השתתף בכנס בחירות של משה ליאון ותקף את הציבור הציוני-דתי: "למרות שלא קיבלתם את מה שאתם צריכים לקבל, תצביעו לברקת כדי שעוד 5 שנים הוא לא יעשה בשבילכם כלום"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/10/13 11:14 יז בחשון התשעד

ח"כ רותם: למה הדתיים תומכים בברקת? כי הם פראיירים
יחצ, צילום: יחצ

השבוע התקיים בשכונת חומת שמואל (הר חומה) כנס מיוחד לקראת הבחירות המוניציפאליות לראשות עיריית ירושלים. בכנס, השתתפו המועמד לראשות העיר ירושלים, משה ליאון, יו"ר וועדת החוץ והביטחון ח"כ אביגדור ליברמן, סגן שר החוץ ח"כ זאב אלקין, יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט ח"כ דודו רותם, חברי רשימת מח"ל למועצת העיר ותושבים רבים.

המועמד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון הציג את חזונו לחמש השנים הבאות ואמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שהתושבים בירושלים יקבלו תמורה עבור הארנונה היקרה שהם משלמים ושיקבלו את מה שתושבי המרכז מקבלים".

עוד התייחס ליאון לקמפיינים השליליים המתנהלים נגדו וציין כי הוא בא ”באמת בצורה תמימה וברצון כן ואמיתי לתרום לירושלים. החלטתי לרוץ לראשות עיריית ירושלים ובאופן דמוקרטי לנצח את הבחירות ולנהל את העיר בצורה שבה מנהלים ערים בכל מקום אחר בארץ. מאותו הרגע, לא הפסקתי לקבל ביקורות שבכלל לא רלוונטיות לטיפול וניהול העיר“.

אלקין אמר בכנס כי "בשנים האחרונות, הדמוגרפיה היהודית בירושלים יותר מהדמוגרפיה הערבית אבל עדיין אחוז היהודים יורד כי עוזבים את העיר. ערבים נכנסים לעיר והיהודים עוזבים. הסיבה לכך היא מחירי הדיור הגבוהים ומחסור במקומות עבודות. אם לא נפתור את הבעיות האלו, ירושלים לא תישאר יהודית וניר ברקת נכשל במציאת פתרונות".

עוד התייחס סגן השר אלקין להקפאת הבנייה בירושלים: "אומרים שאי אפשר לבנות בירושלים בגלל שהשלטון המרכזי לא נותן, ובגלל לחץ בינלאומי. הכל נכון, אבל אפשר להתמודד עם זה. בשנים האחרונות, חבריי, ראשי המועצות ביהודה ושומרון, בהפעלה חכמה של לחץ פוליטי, הצליחו להגיע ליותר הישגים בתחום הבנייה מראש עיריית ירושלים“.

”אם הדבר הזה לא ישתנה, אם עוד חמש שנים מי שיעמוד בראשות עיריית ירושלים לא יידע לקבל מהשלטון המרכזי את המגיע לו בתקציבים, בבנייה, ובמקומות עבודה, בסוף כולנו נשלם את המחיר. אני בטוח שמשה יצליח לעבוד מול השלטון המרכזי פי עשר מראש העיר המכהן וזאת הסיבה בגללה אני תומך בו", הוסיף אלקין.

ח“כ דודו רותם זעם על קמפיין הפרסום של ברקת בציבור הדתי, המתנהל תחת הכותרת ”הציונות הדתית תומכת בברקת“. הוא הגיב לכך באומרו: ”עד כמה פראיירים אתם מסוגלים להיות? אני לא מבין דבר אחד, איך אפשר לבוא לציבור הדתי לאומי ולהגיד לו: למרות שלא קיבלתם את מה שאתם רשאים לקבל ומה שאתם זכאים לקבל, תמשיכו להצביע בשביל ברקת שגם בחמש השנים הבאות לא יעשה בשבילכם כלום. הציבור הדתי לאומי לא מקבל את המגיע לו כי לא יודע לעמוד על שלו. הוא נכנע לכל מיני מנהיגים שמכוונים אותו בדרכים לא נכונות. דבר אחד צריך לזכור וזה לא כתוב בעיתון: אם אתם באמת רוצים לקבל את הזכויות המגיעות לכם, יש לכם רק מועמד אחד, קוראים לו משה ליאון“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן