ח"כ סמוטריץ': "שאף אחד לא יבוא בטענות למתיישבים שלוקחים את החוק לידיים"

בתגובה לסירטונים מסוף השבוע בהם נראים ערבים מיידים אבנים על כוחות הביטחון ללא מענה, צייץ ח"כ סמוטריץ' כי "זה שלא כל המחבלים האלה נהרגו זה פשוט מחדל"

חדשות כיפה 30/04/17 10:28 ד באייר התשעז

ח"כ סמוטריץ': "שאף אחד לא יבוא בטענות למתיישבים שלוקחים את החוק לידיים"
צעירי עפרה, צילום: צעירי עפרה

ביום שישי האחרון התפרעו ערבים רבים סמוך ובתוך הכפר סינג'יל שבבנימין, ויידו אבנים רבים על כוחות הביטחון ואזרחים שנסעו בדרכים. בהמשך הם העלו סרטונים לרשת שהעלו את חמתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי שהגיב בצורה לא שגרתית.

|twitter|30063|twitter|

ראשית צייץ עורך מקור ראשון חגי סגל: ""סרטון הגאווה הפלסטיני הזה צולם אתמול ליד שילה כשאנשי שמאל הפגינו לא הרחק משם נגד "פוגרום" יהודי. האם הם יפגינו השבוע נגד הפורעים מסנג׳יל?" סגל התכוון לסרטון בו נראים מספר ערבים כשהם מיידים אבנים על רכבים, אירוע בו נפצעו מספר אזרחים.

 

(צילום: צעירי עפרה)

 

בתגובה לדברים של סגל צייץ ח"כ בצלאל סמוטריץ', תוך שהוא מצרף סרטון נוסף ומכנה אותו מביש כי "עם רפיסות ביטחונית כזו שאף אחד לא יבוא בטענות למתיישבים שלוקחים את החוק לידיים ומחזירים". בציוץ אחר הוא כתב כי "זה שלא כל המחבלים האלה נורו ונהרגו במקום זה פשוט מחדל. שחיקת הרתעה מסוכנת שמסכנת חיים גם באירוע הזה וגם בהשלכות הרוחב.חייבים לשנות דירקטיבה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן