ח"כ סלומינסקי: מעולם לא הטרדתי

ח"כ סלומינסקי מכחיש את האשמות לפיהן הטריד מינית ואמר שאין לו כוונה להתפטר מתפקידו. "יתכן שהתנהלותו הלבבית הידועה, התפרשה לעיתים באופן אחר, ועל כך הוא מצר". הרב אליהו: "אסור שדבר כזה יקרה אצלנו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/12/16 10:18 טו בכסלו התשעז

ח"כ סלומינסקי: מעולם לא הטרדתי
דוברות, צילום: דוברות

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי מהבית היהודי פרסם הבוקר (ה') הודעה מטעמו בה נאמר שמעולם לא הטריד איש ושאין לו כוונה להתפטר מתפקידו.

"חבר הכנסת סלומינסקי מעולם לא הטריד נשים", נכתב בתחילת ההודעה, "מהפגישה עם הרבנים הבין שיתכן שהתנהלותו הלבבית הידועה כלפי כל אדם באשר הוא -התפרשה לעיתים באופן אחר, ועל כך הוא מצר. ח"כ סלומינסקי משרת את הציבור כ 40 שנה, כולל בכנסת, וימשיך לעשות זאת".

(צילום: אלנתן גוטוירט)

מוקדם יותר פורסם שפורום רבנים מיוחד שהוקם ע"י הרב שמואל אליהו, הוא זה שדחף את סלומינסקי לקחת אחריות ולהתנצל כלפי הנשים שלטענתן נפגעו ממנו. בראיון לגלי צה"ל אמר הרב אליהו: "כשאין תלונות זה המקסימום שאפשר לעשות, אבל חברה לא יכולה להישאר אדישה ועלינו לומר: דבר כזה לא יכול לקרות אצלנו. אסור שדבר כזה יקרה אצלנו או לתת לגיטימציה, גם לא בעצימת עין".

בהמשך סיפר רב העיר צפת שלפתחם של הרבנים הגיעו עדויות של שלוש נשים, "התרשמנו מהדברים וקראנו לחבר הכנסת. לא היה לו קל לשמוע דברים כאלה, בייחוד שהוא איש ציבור רב פעלים. אמרנו לו שהוא חייב, כאיש ציבור, להביע חרטה ולקחת אחריות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן