ח"כ סטרוק תובעת פיצויים מנחום ברנע

ח"כ אורית סטרוק תובעת פיצויים מהעיתונאי הבכיר של "ידיעות אחרונות", לאחר שזה כינה אותה "פורעת חוק מחברון". סטרוק טוענת כי "ברנע תקף בכוונת מכוון"

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 21/03/13 16:55 י בניסן התשעג

ח"כ סטרוק תובעת פיצויים מנחום ברנע
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אורית סטרוק יוצאת להגנת שמה לאחר שהוכפש, לדבריה, על ידי העיתונאים נחום ברנע (”ידיעות אחרונות“) ועקיבא אלדר (לשעבר ”הארץ“). סטרוק תובעת פיצוי של 100 אלף שקלים מברנע, שכינה אותה באחד מטוריו ”פורעת חוק מחברון“. מאלדר, תובעת סטרוק התנצלות על כך שאמר שהיא ”משבחת את בנה שפגע בפלסטינים“.

לפני כשבועיים הבחירות פרסם ברנע טור על ”הבית היהודי“, בו טען כי "הרשימה של בנט איננה בנט, היא מנומרת בכמה וכמה טיפוסים גבוליים, ימנים קיצוניים או דתיים קיצוניים... הבוחר יהיה בטוח שהוא נותן את קולו להיי-טקיסט החמוד מרעננה, ולמחרת הוא יגלה שהוא נתן את קולו לפורעת חוק מחברון או לרב חשוך מירושלים".

סטרוק, חברת המפלגה היחידה שנכנסה לכנסת מחברון, שיגרה את עורך דינה נדב העצני כדי לתבוע פיצויים מברנע. בפנייה לעורך העיתון רון ירון, שפורסמה היום ב“וואלה“, נכתב כי ”אין ספק שמטרת מר ברנע והעיתון בפרסום הינה כוונת זדון מזוככת... הפרסום נערך בכוונת מכוון, כדי לנסות לפגוע במרשתי ודרכה בהצלחת רשימת הבית היהודי. מר ברנע אינו מסתיר את עוינותו ואיבתו להרכבה, אמונותיה ומטרותיה. ניכר גם מתוכן הפרסום, עד כמה עושה הכותב מאמץ קדחתני לעורר בלב הקורא אימה ורתיעה מפני מרשתי ורשימת הבית היהודי, לשם מטרה ברורה - לפגוע ככל הניתן באחוזי ההצבעה לה".