ח"כ מרגי: יכול להיות שהגזמנו עם השימוש במרן בבחירות המקומיות

ח"כ יעקב מרגי מש"ס הודה בראיון בראיון ל"גלי ישראל" כי ייתכן והייתה הגזמה בשימוש בדמותו של מרן בבחירות המקומיות - ואף האשים את חברי ש"ס במועצת אלעד בהפסד לראשות העיר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/10/13 10:59 כ בחשון התשעד

ח"כ מרגי: יכול להיות שהגזמנו עם השימוש במרן בבחירות המקומיות
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ יעקב מרגי מש“ס אומר היום (ה‘) כי ייתכן והייתה הגזמה בבחירות המוניציפאליות בשימוש בדמותו של מרן ובכך שלהצביע לנציגי תנועת ש"ס זו צוואתו האחרונה.

בראיון ברדיו 'גלי ישראל' בתוכנית "נכנסים לעניינים עם אלעד קינסט", אמר מרגי: "שאתה אומר זו צוואתו של הרב מה זה אומר? מה הייתה צוואתו? להמשיך את מפעל חייו.יכול להיות שהייתה הגזמה במקומות מסוימים במונחים, בטרמינולוגיה. אבל בסך הכל זו צוואתו להמשיך את מפעל חייו. אם הייתה חריגה ומישהו השתמש במונחים דביקים יכול להיות שזה היה מוגזם".

ח"כ מרגי אף האשים בראיון את חברי מועצת העיר אלעד של ש"ס בכישלון בבחירות לראשות העיר: "אלעד זה סיפור מתמשך וזו מכה קשה ללא ספק מבחינת ש"ס. איבדנו את ראשות העיר שם בגלל התנהלות של נציגי ש"ס וחברי המועצה של ש"ס ואני חושב שהציבור רצה להדיח אותם. התנהלות חברי מועצת העיר הפריע לראש העיר לתפקד ואת התוצאות אנחנו רואים“.

בהתייחס למערכת הבחירות בירושלים אמר מרגי כי ”משה ליאון הוא מועמד הליכוד לירושלים וש"ס תמכו בו כמו בהרבה רשויות אחרות. התקשורת בחרה להדביק ללאון את תמיכת דרעי וליברמן. אף אחד לא מתכחש לכך שהוא רץ בתמיכתנו אבל הוא לא מעומד של ש"ס. תומכי ש"ס קיבלו הנחיה להצביע לש"ס ולראשות העיר למשה ליאון“.