ח"כ מועלם: לא להזמין אמנים החשודים בפלילים על חשבון כספי ציבור

בעקבות פיצוץ פרשת אייל גולן והחשדות החמורים נגדו, פנתה ח"כ שולי מועלם אל שר הפנים גדעון סער, בבקשה למנוע מאומנים החשודים בפלילים להופיע במימון כספי ציבור

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/11/13 10:15 יח בכסלו התשעד

ח"כ מועלם: לא להזמין אמנים החשודים בפלילים על חשבון כספי ציבור
hadadeliran, צילום: hadadeliran

בעקבות פיצוץ פרשת "הזמר המפורסם", שאתמול הותר לפרסום כי מדובר בזמר אייל גולן ובחשדות חמורים נגדו כמי שלכאורה חשוד בבעילת קטינות, פנתה היום (ה‘) ח"כ שולי מועלם רפאלי לשר הפנים גדעון סער, בבקשה למנוע מאומנים החשודים בפלילים להופיע במימון כספי ציבור.

"אני מוצאת לנכון לפנות אליך בנושא המטריד אותי ואת הציבור בישראל בכלל . בחודשים האחרונים מפורסמות חדשות לבקרים  ידיעות בתקשורת על אמנים החשודים בעבירות שונות מהעלמות מס, איום וסחיטה ועד לקיום יחסי מין עם קטינות (שכן הדבר הינו אונס לכל דבר ועניין)", כתבה מועלם.

היא כתבה כי "התופעה מטרידה שלא לומר מטרידה מאוד". מועלם ציינה כי היא "סומכת את ידי על גורמי האכיפה שיעשו את עבודתם נאמנה וכמובן שכל עוד אדם לא מורשע בדין עומדת לזכותו חזקת החפות".

יחד עם זאת, מועלם קראה לסער "להוציא הנחייה מפורשת ממשרדו אל הרשויות המקומיות ולעומדים בראשן ולקבוע  כי כל אמן החשוד בעבירה קטנה כגדולה הופעתו לא תמומן מכספי הציבור הרחב. שכן, לא יתכן ובלתי נסבל שכספי המדינה יממנו הופעות של אמנים החשודים בעבירה על חוקיה".

לכיפה נודע כי מועלם אף מתכוונת ליזום דיון בוועדת הפני בכדי לקדם את הנושא בימים הקרובים.