ח"כ מועלם: הברית עם לפיד בעייתית

בפגישה שקיים פורום הבית היהודי בשומרון עם ח"כ שולי מועלם, היא הביעה חוסר שביעות רצון מהברית הפוליטית בין "הבית היהודי" ל"יש עתיד" והבטיחה לסייע בנושא משבר הישיבות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/11/13 09:17 כה בכסלו התשעד

ח"כ מועלם: הברית עם לפיד בעייתית

פורום הבית היהודי בשומרון נפגש השבוע עם ח"כ שולי מועלם. במהלך הפגישה הודתה ח"כ מועלם כי הברית עם לפיד בעייתית. עוד הוסיפה מועלם ואמרה כי בנושאים מדיניים אין מחלוקות בין חברי המפלגה. לדבריה ברור שאם הממשלה תחליט על פינוי יישובים המפלגה תפרוש מהקואליציה.

בפגישה, בה השתתף גם מזכ"ל המפלגה ניר אורבך, ציינו חברי פורום הבית היהודי כי כספים קואליציוניים של מפלגת הבית היהודי המיועדים לישיבות הגבוהות בגובה 65 מיליון ש"ח תקועים במשרד האוצר ואינם מועברים לישיבות, דבר המקשה על פעילות הישיבות ללא שום הצדקה. חברי הפורום ביקשו מח"כ מועלם לבדוק את הנושא וזו הבטיחה שתעשה כך לטובת תלמידי הישיבות ועולם הישיבות כולו.

בפגישה הציעה ח"כ שולי מועלם שמשרד הכלכלה ייתן זכאויות להנחות במעונות על פי אחוזי משרה ולא על פי שעות עבודה, בכדי למנוע את חוסר היכולת של מורות העובדות במשרת אם לקבל הנחות במעונות יום. הפגישה נעשה באווירה חברית לטובת סיוע למצב החברה הישראלית בכלל וההתיישבות ביו"ש בפרט

דוידי בן ציון ראש פורום הבית היהודי בשומרון אמר לאחר הפגישה: "ח"כ שולי מועלם היא ציר חשוב ביותר עבור ההתיישבות במפלגת הבית היהודי. בנוסף היא מחוברת לשטח קשובה אליו ואינה נשארת במגדל השן הפרלמנטרי". בהתייחס לוועידת הבית היהודי שתתקיים בעוד חודשיים קרא בן ציון לבירור אידיאולוגי במפלגה ואמר: "עברנו 3 מערכות בחירות סוערות. פריימריז, בחירות לכנסת ובחירות מוניציפליות, כעת המפלגה צריכה לייצב את עצמה ולבחון לעומק מה הקווים האידיאולוגים שלה. מה הגבולות שהיא לא תחצה מפלגה חפצת חיים חייבת לברר לעצמה מה החזון שלה, ואני מציע לעסוק גם בזה ולא רק בנושאים הטכניים בוועידת המפלגה הקרבה".