ח"כ מוטי יוגב: מצטער על השותפות עם "יש עתיד"

יוגב כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "ברית האחים" בין בנט ללפיד הביאה להדרת החרדים מהקואליציה ולבסוף לפגיעה בקצבאות הילדים, בעולם התורה, החינוך ותגבור לימודי היהדות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/09/13 11:56 כט באלול התשעג

ח"כ מוטי יוגב: מצטער על השותפות עם "יש עתיד"
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ מוטי יוגב מ“הבית היהודי“ מותח ביקורת על הברית שהוביל יו“ר מפלגתו, השר נפתלי בנט, לשותפות פוליטית עם השר יאיר לפיד ועם מפלגת ”יש עתיד“ - שותפות אשר למעשה הובילה את ”הבית היהודי“ לקואליציה.

בדברים שכתב לסיכום השנה, שפורסמו בעמוד הפייסבוק שלו, טען יוגב כי ”בחשבון הנפש שלי עלינו להצטער על כך שבשותפות הקואליציונית עם "יש עתיד" היינו שותפים להדרתם של החרדים מהקואליציה, לפגיעה בקצבאות הילדים, בעולם התורה, החינוך ותגבור לימודי היהדות“.

יוגב הוסיף וציין כי ”נשתדל בעזרת השם לעשות את חשבון הנפש ולתקן את הדרוש תיקון ובעזרת השם תחל שנה וברכותיה לכל עם ומדינת ישראל“.

בתוך כך כתב יוגב כי ”בפתחה של שנה חדשה, "מסביב יהום הסער". האיום האיראני, טלטלת החורף הערבי בארצות הערביות השכנות בתווך, עם ישראל נכנס לשנה החדשה תשע"ד דרך ימי הדין, הרחמים והסליחות“. הוא ציין כי גם ”בתוכנו יש המבקשים להיכנע ללחצי אומות העולם לא ללמוד מלקחים של הסכמי אוסלו העקובים מדם וההתנתקות, למסור חלקי מולדת לאויבים ולסכן בכך גם את בטחון ישראל“.