ח"כ מוטי יוגב בעימות לוהט עם לונדון וקירנשבאום

בעיצומו של תשעה באב הגיע ח"כ מוטי יוגב לראיון אצל לונדון וקירשנבאום, שדי מהר התלהט לעימות סוער, בו גינה יוגב את ההומוסקסואליות ויצא להגנתו של הרב שמואל אליהו. צפו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 16/07/13 19:30 ט באב התשעג

ח"כ מוטי יוגב בעימות לוהט עם לונדון וקירנשבאום
ערוץ 10, צילום: ערוץ 10

ח“כ מוטי יוגב תקף הערב (ג‘) את ההמואים והלסביות ואמר כי זו תופעה שראויה לגינוי ובוז - לא לעידוד. בראיון לערוץ 10 אמר ח“כ יוגב כי ”מדובר בתופעה שראויה לרחמים, לא ראויה לעידוד. זו לא רק עמדה הלכתית, זו גם עמדה מוסרית שנכון לומר אותה. המצוות הגדולות שלנו הן פרו ורובו, קודם לקיים עולם, נעשה המשך של עולם ולא נעצור אותו בנו, כאגואיסטים. זו תפישת עולם של תורה".

”יש אנשים כאלה גם בתוכנו, יש אנשים כאלה גם שאני מכיר“, אמר ח“כ יוגב, ”אני עוזר להם, אני ודאי לא מנדה אותם. משתדל לעזור להם כפי יכולתנו, אבל זה לא העתיד של עם ישראל ולא העתיד של האנושות“.

ח“כ יוגב התייחס להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שלא להגן על הרב שמואל אליהו, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל: ”זה מצער מאוד שהיועץ המשפטי לוקח לעצמו כובע לראות מי ראוי או לא ראוי. היועץ המשפטי התערב בדבר לא לו, בעריצות משפטית. שישאל את עצמו אם ראוי להעסיק עובדת זרה בביתו והאם הוא צריך להתפטר. הרב אליהו גדול בתורה“.