ח"כ אריאל יוזם שיתוף פעולה בין הגרעינים התורניים והחילונים בישראל

בכינוס בו השתתפו עשרות מנהלי גרעינים תורניים וחילונים-חברתיים, אמר ח"כ אורי אריאל כי "יש לגבש בצורה מוסדרת את פעילות כלל הגרעינים תחת קורת גג וסדר עדיפויות אחיד"

חדשות כיפה אורי פולק 28/03/12 14:53 ה בניסן התשעב

ח"כ אריאל יוזם שיתוף פעולה בין הגרעינים התורניים והחילונים בישראל
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ אורי אריאל יוזם הקמת ארגון גג שיפעל להידוק שיתוף הפעולה בין גרעינים תורניים לגרעינים חברתיים-קהילתיים הפועלים בישראל. אתמול (ג') הגיעו עשרות מנהלי גרעינים מארגון "קרן קהילות" הדתי ו"הנני" החילוני, במטרה לגבש יחד תוכנית עבודה וכן להעלות פתרונות לבעיות עמם הם מתמודדים בשטח.

ח"כ אריאל ציין בכנס כי הציבור הדתי לאומי והציוני מוביל את יוזמת הגרעינים בכל רחבי הארץ וכי ישנם יוזמות פרטיות רבות ברוכות וראויות לכל שבח. עם זאת, אריאל הדגיש כי "יש לגבש בצורה מוסדרת את כל הגרעינים הדתיים והחילונים בארץ תחת קורת גג אחת גדולה ומרכזית, שתרכז כל יוזמה ותוכל לווסת את התקציבים כראוי על פי סדרי העדיפויות והיוזמות השונות". "כעת זה הזמן גם לגבש תוכנית עבודה רב שנתית לגרעינים הקיימים והחדשים שצפויים לקום", הדגיש ח"כ אריאל.

בשולי הדברים התייחס ח"כ אריאל לכך שהוא פועל יחד עם חברי סיעתו מ"האיחוד הלאומי" ובשיתוף פעולה עם חלק מחברי סיעת "הבית היהודי", לאיחוד הכוחות בציונות הדתית לקראת מערכת הבחירות הקרובה. הוא הביע תקווה כי לקראת הבחירות "תרוץ רשימה גדולה ומאוחדת של כלל הגורמים בציונות הדתית שתוכל לחזק ולקדם את הפרוייקטים בציבור הדתי לאומי, כמו הגרעינים התורניים".

כמו כן הוא קרא לנוכחים "לפעול וללחוץ" מבשטח על מנת לקדם את הקריאה לאחדות בקרב חברי הכנסת הדתיים, בהקדם האפשרי.