ח"כ אריאל התעצבן והתלונן: "ח"כ רותם עישן במשרדי"

שמח בלשכתו של ח"כ אורי אריאל: בתום ישיבה הדליק ח"כ דוד רותם סיגריה וסירב לכבותה למרות הפצרותיו של אריאל. בתגובה, הגיש נגדו אריאל תלונה

חדשות כיפה אורי פולק 18/05/11 00:00 יד באייר התשעא

ח"כ אריאל התעצבן והתלונן: "ח"כ רותם עישן במשרדי"
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ אורי אריאל ("האיחוד הלאומי") פועל זה שנים נגד תופעת העישון, אך אפילו הוא לא ציפה למה שהתרחש היום (ד') בלשכתו. במהלך ישיבה שנערכה במשרדו שבמשכן הכנסת, הוציא ח"כ דוד דותם ("ישראל ביתנו") סיגריה - ועישן מול פרצופו של ח"כ אריאל.

לדברי ח"כ אריאל הוא ביקש מיד מח"כ רותם, הידוע כמעשן כבד, לכבות את הסיגריה. ח"כ רותם התעלם מדבריו, סרב לכבות את הסיגריה והמשיך לעשן. בשלב זה איים ח"כ אריאל כי יגיש נגדו תלונה - ובתגובה צחק ח"כ רותם והמשיך במנהגו. אך כנראה שח"כ אריאל לא התלוצץ. בתום הישיבה שיגר ח"כ אריאל מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, בו הוא מתלונן על מעשיו של ח"כ רותם, הנוגדים את החוק האוסר עישון במקומות ציבוריים.

"הריני מתבקש להגיש בזאת תלונה כנגד יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת בגין עישון במקום ציבורי. בישיבה שהתקיימה בחדר 1413 בכנסת שלף ח"כ רותם סיגריה מכיסו והציתה", תיאר ח"כ אריאל, "הכנסת הינה מקום עבודה ציבורי והדבר מהווה עבירה על החוק".

ח"כ דוד רותם מסר בתגובה לדברים כי למרות ניסיונותיו הרבים, הוא עדיין איננו מצליח להיגמל מעישון. "אני מקפיד שלא לעשן במקום אסור, בוודאי שלא לגרום לאי נוחות למי שהדבר מפריע לו, ולכן הפסקתי מיד כשח"כ אריאל העיר לי על כך. לא עלה בדעתי שיגיש נגדי תלונה", אמר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן