ח"כ אמסלם: "בנט הוא מחולל בעיות סדרתי"

בליכוד מותחים ביקורת חריפה על איומיו של נפתלי בנט אתמול בנוגע להפרת המשמעת הקואליציונית, "בממשלה הבאה אנחנו לא נשב בקואליציה עם מפלגת הבית היהודי כשהוא עומד בראשה"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 01/12/16 08:16 א בכסלו התשעז

ח"כ אמסלם: "בנט הוא מחולל בעיות סדרתי"
Isaac Harari, פלשא 90, צילום: Isaac Harari, פלשא 90

"בנט הוא מחולל בעיות סדרתי" כך אומר היום ח"כ דוד אמסלם מהליכוד לאור ההתרחשויות במליאת הכנסת אתמול בצהריים. כפי שפורסם ב'כיפה', חוק ההסדרה אמור היה לעלות להצבעה במליאת הכנסת אך שר האוצר משה כחלון התנגד לכך ואיים כי לא יתמוך בחוק. בתגובה הודיע שר החינוך נפתלי בנט לקבינט כי לא ישתף פעולה עם הקואליציה עד שיעבור חוק ההסדרה וכי בדומה לכחלון- הבית היהודי תפר גם היא את המשמעת הקואליציונית. יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן הסיר את כל הצעות החוק של הקואליציה מסדר היום של המליאה מתוך חשש כי חברי הכנסת יפרו את המשמעת הקואליציונית.

ח"כ אמסלם כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי בנט "עושה פוליטיקה קטנה וחשבונות של מנדטים. אחרי שכל חברי סיעת הליכוד חתמו על מסמך המבקש להסדיר את נושא עמונה, הוא לא רצה להישאר מאחור וטיפס על עץ גבוה. הגיע הזמן שיתרכז בענייני משרדו ויפסיק לייצר משברים".

"אם הוא רוצה ללכת לבחירות, שיילך. במקום נתניהו, הייתי מודיע לו שייקח בחשבון שבממשלה הבאה אנחנו לא נשב בקואליציה עם מפלגת הבית היהודי כשהוא עומד בראשה" הוסיף ח"כ אמסלם.