ח"כ אלעזר שטרן תקף את ח"כ מועלם - והתנצל

מודה ועוזב: בנאום לילי תקף ח"כ אלעזר שטרן את היעדרותה של ח"כ שולי מועלם ממליאת הכנסת, מההצבעה על "חוק שטרן". כשהבין כי נעדרה בשל עניין רפואי - התנצל בפני חברי המליאה ובעמוד הפייסבוק שלו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/06/13 11:46 כו בסיון התשעג

ח"כ אלעזר שטרן תקף את ח"כ מועלם - והתנצל
יחצ, צילום: יחצ

בדיון לילי שהתקיים הלילה במליאת הכנסת, בחר ח“כ אלעזר שטרן לתקוף את היעדרותה של ח“כ שולי מועלם מההצבעה על ”חוק שטרן“ - אך רק מאוחר יותר הבין כי מועלם נעדרה מפני שביקרה אצל רופא - והתנצל.

בשעה 1:00 הלילה, לאחר דיון ארוך במליאת הכנסת, הועלה לקריאה ראשונה חוק הדיינים של חברות הכנסת שולי מועלם, עליזה לביא וזהבה גלאון שמטרתו שבוועדה למינוי דיינים תהיינה לפחות 4 נשים. ח“כ מועלם הציגה את החוק, שזכה לתמיכת חברי ”הבית היהודי“ - כמו גם לתמיכתו של שטרן. שטרן עלה מאוחר יותר לדוכן הנאומים ותמה כיצד מועלם מקדמת חוק, כשהיא וחבריה לסיעת ”הבית היהודי“ נעדרו מהצעת החוק שלו - ”חוק שטרן“ - המבקש להוסיף נשים לגוף הבוחר את הרבנים הראשיים.

”עמדתי על הבמה ותוך כדי שאני מצטט, שמעתי צעקות רבות מכיוון חברי "הבית היהודי". לא הבנתי מה הם צועקים ותיארתי לעצמי שזה קשור למתחים הרבים בתוך סיעת "הבית היהודי" מסביב לחוק זה כפי שבאו לידי ביטוי במשך היום“, תיאר שטרן בעמוד הפייסבוק שלו, ”כשירדתי, הבנתי ששולי צעקה שהיא נעדרה מההצבעה כיוון שהיה לה תור אצל רופא“.

שטרן תיאר: ”ניגשתי אליה מיד, התנצלתי וביקשתי סליחה. שאלתי אותה אם יפריע לה שאני אעשה כך גם מעל דוכן הנואמים. כשהבנתי שזה לא יפריע לה, ביקשתי מהיו"ר התורן את רשות הדיבור החריגה, עליתי לדוכן וביקשתי שוב סליחה“.