ח"כ אלעזר שטרן הותקף והוכה על ידי אזרח זר בדרום תל אביב

שטרן הוכה בפניו במהלך סיור שערך בדרום תל אביב, כיפתו הושלכה לרצפה, בעוד האזרח הזר הוציא מחולצתו שרשרת צלב ונופף בה לעברו. חבר הכנסת הגיש תלונה במשטרה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 21/04/13 21:34 יא באייר התשעג

ח"כ אלעזר שטרן הותקף והוכה על ידי אזרח זר בדרום תל אביב
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אלעזר שטרן (”התנועה“) הותקף הערב (א‘) על ידי אזרח זר, במהלך סיור שקיים בדרום תל אביב. שטרן הוכה בפניו, כיפתו הושלכה על הרצפה, בעוד האזרח הזר הוציא מחולצתו שרשרת צלב ונופף בה לעברו. שטרן, מנגד, הגיב בקור רוח.

התקיפה ארעה סמוך לשעה 20:00 הערב לעיני עשרות נוכחים שתיעדו את האירוע במצלמות הסלולריות שלהם. שטרן סייר בדרום תל אביב יחד עם ”ועד ההצלה“ של השכונות, הפועל נגד אלימות מסתננים כלפי יהודים וישראלים המתגוררים במקום. ניידת משטרה הגיעה למקום בעקבות התקיפה ושטרן הגיש תלונה במשטרה.

מאי גולן, פעילה מרכזית ב“ועד ההצלה“ שהייתה במקום, תיארה את האירוע בעמוד הפייסבוק שלה. "באמצע סיור עם חבר הכנסת אלעזר שטרן מסתנן אריתראי תקף את חבר הכנסת והוריד את הכיפה מראשו כשהוא חובט בו, דורך על הכיפה ומחזיק בשרשרת הצלב שעל צוארו, זה לאחר מופע אימים שהוא וחבריו הציגו בפנינו שקללו איומים קללות יריקות ודחיפות. כששמעה המשטרה שחבר הכנסת הותקף היא הגיעה במהירות לדאוג למצב. אנחנו שאוימנו הותקפנו וצולמו ע״י עשרות מסתננים שנכחו במקום, ממשיכים להיות מופקרים לסכנה התמידית".

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il