"חילופי משמרות" בבני עקיבא: המזכ"ל יאיר שחל נכנס לתפקידו

56,000 חניכים מקבלים ביום מזכ"ל חדש: יאיר שחל, שהיה עד היום סמזכ"ל התנועה, אב לששה ומתגורר בכרמי צור בגוש עציון נכנס לתפקידו. שחל: "זכות גדולה ואחריות עצומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/16 09:28 כח באב התשעו

"חילופי משמרות" בבני עקיבא: המזכ"ל יאיר שחל נכנס לתפקידו
דוברות בני עקיבא, צילום: דוברות בני עקיבא

הנהגה חדשה לבני עקיבא: הבוקר נכנס לתפקידו המזכ"ל החדש של תנועת בני עקיבא יאיר שחל. שחל החליף בתפקיד את המזכ"ל היוצא דני הירשברג שסיים כהונה בת 5 שנים בתפקיד. שחל, שבתפקידו האחרון שימש כסמזכ"ל התנועה, נבחר לפני מספר חודשים ע"י מליאת ההנהלה הארצית של התנועה שקיבלה את המלצת וועדת האיתור שדנה בנושא והמליצה פה אחד למנותו לתפקיד.

יאיר שחל (38) משמש ב-3 וחצי השנים האחרונות כסמזכ"ל כספים והגשמה בתנועת בני עקיבא. שחל בוגר מכון מנדל למנהיגות ובעל תואר ראשון (BED) בחינוך בתחום התנ"ך והתושב"ע ותואר שני (MED) בתנ"ך ממכללת יעקב הרצוג. שחל מילא לאורך השנים שורה של תפקידים - בתנועת בני עקיבא ובארגונים נוספים. שחל שימש כראש וועדת מפעלים של מועצת תנועות הנוער בישראל ומשמש כיום כיו"ר מועצת הקבוצות והקהילתיות המשימתיות. בין היתר שימש בתנועה כרכז מחוז דרום, ראש מחלקת מפעלים וידיעת הארץ וסמזכ"ל חינוכי. שחל, יליד 1978, אב לשישה ילדים ומתגורר בכרמי צור שבגוש עציון.

מזכ"ל בני עקיבא היוצא דני הירשברג: "אני מבקש להודות על הזכות הגדולה שניתנה לי לשמש בקודש בהנהגת התנועה בשנים האחרונות. ראיתי עצמי כחוליה בשרשרת, כרץ במרוץ שליחים עם לפיד שתפקידי לשמר בו את הלהבה ולהגבירה במקומות הנדרשים. אני מאחל הצלחה רבה להנהגה הממשיכה ובראשה ליאיר שחל. אני בטוח שיאיר בכישוריו וביכולותיו יוביל את התנועה, ינהיג אותה ביד רמה, ימשיך את שיש להמשיך ויחדש במקומות הדורשים חידוש."

מזכ"ל בני עקיבא הנכנס יאיר שחל: "זוהי זכות גדולה ואחריות עצומה לעמוד בראש התנועה המשמעותית והגדולה ביותר בציונות הדתית שבוגריה מובילים במגוון תחומים ועמדות השפעה בחברה הישראלית. אנו עומדים כחברה וכתנועה מול אתגרים גדולים ומורכבים, ובעזרת ה' ובזכות החבורה הנפלאה של פעילי התנועה נמשיך לפעול לחינוך דור נאמן ומסור לתורתו עמו וארצו."

תנועת בני עקיבא מברכת את יאיר שחל לרגל כניסתו לתפקיד ובטוחה כי הוא ימשיך את העשייה המרשימה שהוביל המזכ"ל הנוכחי דני הירשברג. תנועת בני עקיבא היא התנועה הגדולה במגזר הדתי-לאומי והשלישית בגודלה מבין תנועות הנוער ופועלת בכ-400 סניפים בכל רחבי הארץ. על פי מפקד תנועות הנוער שפורסם לאחרונה מספר חניכי התנועה כמעט והוכפל בעשור האחרון והוא עומד כעת על כ-56,000 חניכים- זינוק של כ-90%.

(צילום: דוברות בני עקיבא)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן