חיזוק מפתיע לבנט: משה פייגלין מברך על שריון אוחנה

אל מול גלי הביקורת הרבים זוכה בנט לחיזוק בלתי צפוי ולקול אפשרי נוסף, ח"כ משה פייגלין משבח את בנט על שריונו של אוחנה. "ייתכן ואצביע לבנט בגלל אלי אוחנה"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/01/15 10:29 ז בשבט התשעה

חיזוק מפתיע לבנט: משה פייגלין מברך על שריון אוחנה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, שסופג ביממה האחרונה חיצי ביקורת בשל שריונו של כוכב הכדורגל לשעבר, אלי אוחנה, זוכה לחיזוק מפתיע ובלתי צפוי מצדו של ח"כ משה פייגלין.

"כניסת אוחנה לבית היהודי היא קריאת כוון חשובה מאוד. ארונית הזהויות של החברה הישראלית קרסה - וטוב שכך”, כותב פייגלין הבוקר. "אין יותר דתיים וחילוניים, ימניים ושמאלנים - אפילו האשכנזים והספרדים כבר לא מה שהיו פעם. כל המגרות בארונית תקועות - לא עובדות יותר, כבר אי אפשר להכניס לשם אף אחד".

פייגלין תוקף את בנט מחד ואומר "הוא מחובר לקיום בלבד - לא ליעוד. לכן הוא כשל מול כל אתגר משמעותי בעבר ואני מניח שגם בעתיד הוא לא ימנע שום נסיגה ולא יוביל שום שינוי משמעותי", אך משבח אותו על המהלך האחרון ומכנה אותו: "הבשורה החברתית האמיתית של הסרת המחיצות שבין דתיים לחילוניים", ומצהיר שאת את עצם שבירת המושגים הללו, המרחב שיצר בנט בכשרון רב, מאפשר לו עכשיו להוביל.

פייגלין נכשל בניסיונו להגיע למקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. הוא פרש מהתנועה כשהוא מכריז על הקמת תנועה חדשה שלא תתמודד בבחירות הקרובות אך תכין את עצמה לקראת הבחירות שיבואו לאחר מכן. בראיונות בשבועות האחרונים אמר פייגלין כי אינו בטוח שיצביע כלל בבחירות הקרובות, אך הבוקר הוא מציג עמדה מפתיעה. "בנט לא יציל שום התנחלות, ולא יוביל שום מהלך לאומי אחר הדורש יציאה מגדרות מרחב הבעיה. אבל ייתכן ואצביע בשבילו - בגלל אלי אוחנה" אומר פייגלין.