חטיבות הביניים זכו בטורניר הכדורסל הדתי ברחובות

במשחק צמוד גברה קבוצת חטיבות הביניים על שבע קבוצות אחרות שהתמודדו בחודשים האחרונים במסגרת אליפות הכדורסל הדתית לאומית בעיר

חדשות כיפה אורי פולק 15/08/11 14:08 טו באב התשעא

חטיבות הביניים זכו בטורניר הכדורסל הדתי ברחובות
יח"צ, צילום: יח"צ

קבוצת חטיבות הביניים בעיר רחובות היא המנצחת הגדולה של אליפות הכדורסל הדתית-לאומית שהתקיימה בעיר במהלך החודשיים האחרונים. במשחק צמוד בו התמודדה הקבוצה עם קבוצת הכדורסל של בית הכנסת "רבין" בעיר, ניצחה קבוצת חטיבות הביניים בתוצאה 34:31 וגברה בכך על שבע הקבוצות האחרות שהתמודדו במסגרת האליפות.

גמר הטורניר נערך לזכרו של אלעד יהודה פריימרק, מתפלל בית הכנסת "רבין" אשר נפטר על מגרש הכדורסל לפני כשנה. בגמר נכחו למעלה מ-250 איש וביניהם גם שר המדע והטכנולוגיה הרב דניאל הרשקוביץ, ח"כ אורי אורבך ובכירי העיר והקהילה הדתית ברחובות.

לשחקן המצטיין של הטורניר נבחר מוטי מוסקוביץ' מבית הכנסת "רבין" ואלוף השלשות יניב מודריק. במשחקים השונים שפטו לסירוגין יו"ר מכבי רחובות אלירן אזולאי, שופט העבר דוד כץ וקפטן קבוצת "אליצור רחובות", אוהד גבעון.

דניאל בר, מארגן הטורניר, אמר לכיפה כי הוא מודה לשחקנים ולראשי הקבוצות על ההשתתפות הספורטיבית בתחרות הצמודה. "ראש העיר ויו"ר הפורום הדתי לאומי, אמיתי כהן, תמכו ועודדו את התחרות, אפשרו את ההזדמנות ונתנו לנו הרבה אמון. אני מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי לארגן את התחרות הזו זו השנה השנייה ברציפות", אמר בר.


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן