חושפת ההטרדות: על ח"כ סלומינסקי להתפטר מהכנסת

חגית מוריה-גיבור, מי שחשפה את הפרשה ברשתות החברתיות בתחילת החודש, אומרת כי: "ראוי ונכון שח"כ ניסן סלומינסקי לא רק ישעה את עצמו מהועדות אלא יתפטר מהכנסת"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 15/12/16 08:57 טו בכסלו התשעז

חושפת ההטרדות: על ח"כ סלומינסקי להתפטר מהכנסת
מתוך הסרטון, צילום: מתוך הסרטון

כפי שפורסם ב'כיפה', ח"כ ניסן סלומינסקי הוא החשוד בהטרדה מינית בבית היהודי. כך פורסם הבוקר בגלי צה"ל. מי שהחלה בחשיפת הפרשה בתחילת החודש היא חגית מוריה-גיבור, שהתמודדה בעבר בפריימריז בבית היהודי וחשפה באמצעות פוסט בפייסבוק כי ח"כ ממפלגתה מטריד מינית נשים במשך שנים. גיבור-מוריה אמרה כי הגיעו אליה מספר עדויות קשות הנוגעות להטרדות שביצע סלומינסקי כלפי נשים.

הבוקר אמרה מוריה-גיבור ל'כיפה' כי היא חושבת "שראוי ונכון שח"כ ניסן סלומינסקי לא רק ישעה את עצמו מהועדות אלא יתפטר מהכנסת".

מוריה-גיבור עברה שבועיים לא פשוטים כאשר זכתה ללא מעט מתקפות ביקורת ברשת. גיבור מדגישה כי על אף שפרסמה כי היא מחפשת עורך דין שמתמחה בדיני לשון הרע, לא פנו אליה מעולם מח"כ סלומינסקי ולא איימו עליה בתביעה. "היו רגעים שקיבלתי הרבה הודעות נאצה ורק רציתי לוודא שאני בטוחה משפטית למרות שלא יצאתי עם השם שלו. רציתי לדעת מה מותר לי ומה אסור לי לעשות עם העדויות שהגיעו לידי" מסבירה מוריה-גיבור.