חוף כינר בכינרת נסגר בשל קריסת עץ

המשטרה סגרה את החוף למשך חודש, בעקבות עץ שקרס על אוהל שמוקם בחוף. הנהלת המלון: מקווים שהחוף יפתח כבר בימים הקרובים

חדשות כיפה אורי פולק 16/08/11 17:25 טז באב התשעא

חוף כינר בכינרת נסגר בשל קריסת עץ
אילוסטרציה ePublicist -cc-by-nd, צילום: אילוסטרציה ePublicist -cc-by-nd

החוף הנפרד לדתיים בכינרת, כינר, נסגר השבוע ל-30 יום לאחר שעץ אקליפטוס קרס בחוף. האיקליפטוס נפל ביום שישי האחרון על אוהל שבו נפשו שלוש נערות. למרבה המזל, הנערות נפצעו באורח קל בלבד ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "פוריה".

חוף כינר, הסמוך למלון כינר, הינו חוף נפרד לגברים ולנשים בכל שעות היממה. מדובר באחד החופים הפופולאריים ביותר לציבור הדתי הנופש בצפון. בחודשי הקיץ נופשים בו בני נוער רבים לצד מאות משפחות מהמגזר הדתי-לאומי.

בעקבות קריסת העץ ערך מפקד תחנת גולן במשטרה שימוע לבעלי חוף כינר, בסיומו הוחלט להוסיף צו סגירה מיידי למקום - כך על פי הנוהל המקובל. במסגרת החוק נסגר גם חניון הלילה ונאסרה הכניסה אליו.

ואולם, היום (ג') הודיעה הנהלת המלון כי החוף ייפתח כבר בימים הקרובים, בתיאום מלא עם המשטרה. אחיקם רמות, מנכ"ל המלון, מסר היום כי "עקב אסון קטלני של קריסת עץ אקליפטוס בפארק הירדן, אשתקד ואשר גרם למותו של נער, נכנסה כל המערכת לדריכות".

לטענתו, כלל החופים סביב לכינרת נמצאים ברמת סיכון זהה מבחינת קריסת עצים וסכנתם למתרחצים. "עם נקיטת הפעולות הדרושות בגיזום ענפים על פי סקר, החוף יפתח בתוך כמה ימים", הדגיש רמות.


👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן