חוטובלי: מפלגות המגזר לא רלוונטיות, רק הליכוד יכול להוביל

ח"כ ציפי חוטובלי טוענת כי "רק אם נקדם את האידאולוגיה הלאומית בליכוד נוכל להשפיע על המדינה. זה בכלל לא משנה מי יעמוד בראש ´הבית היהודי´ או ´האיחוד הלאומי´ – אפילו אם ירוצו יחד"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/07/12 12:53 כח בתמוז התשעב

חוטובלי: מפלגות המגזר לא רלוונטיות, רק הליכוד יכול להוביל
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ ציפי חוטובלי בירכה היום (ד') על ההכרה במרכז האוניברסיטאי באריאל כאוניברסיטה, וזקפה את המהלך לזכותה של מפלגת "הליכוד", בה היא חברה. לטענת חוטובלי, רק מפלגת שלטון כמו "הליכוד" מסוגלת להוביל מהלכים לאומיים משמעותיים, הרבה מעבר למה שאפשרי ל"מפלגות הנישה" - דוגמת "האיחוד הלאומי" או "הבית היהודי".

"אתמול, בזמן ממשלת הליכוד, הוכרה בשעה טובה האוניברסיטה הראשונה מעבר לגבולות הקו הירוק. אז לכל חבריי ממפלגות הימין האחרות, שנהנים לצווח שהליכוד פועל נגד ההתיישבות זה הזמן להגיד: רק הליכוד יכול - כן, בשביל להוביל מהלכים ברמה לאומית חייבים להתפקד ולעבוד דרך מפלגה גדולה, ולא דרך מפלגת נישה", כתבה חוטובלי בעמוד הפייסבוק שלה.

לטענת חוטובלי, "רק הליכוד יכול, ולא משנה מי יעמוד בראש כל אחת מהמפלגות, לרבות אם שתיהן ירוצו ביחד". לדבריה, "רק אם נקדם את האידאולוגיה הלאומית בליכוד, מדינת ישראל תונהג בצורה ימנית ולאומית, לטובת עם ישראל בארץ ישראל".