חוטובלי לנתניהו: תמוך במועמדותו של הרב סתיו

ח"כ ציפי חוטובלי פנתה לראש הממשלה בבקשה כי יתמוך במועמדותו של הרב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי: "אני מבקשת ממך להוביל את המהפכה הציונית-דתית ברבנות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/03/13 18:59 כב באדר התשעג

חוטובלי לנתניהו: תמוך במועמדותו של הרב סתיו
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ ציפי חוטובלי ממפלגת ”הליכוד“ פנתה היום (ב‘) לראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה כי יביע את תמיכתו במועמדותו של הרב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי לישראל.

חוטובלי ציינה במכתבה כי ”הממסד הרבני בישראל נמצא במשבר אמון מצד רבים בחברה הישראלית. תהליך ההתנקות ממסורת ישראל ומהתרבות היהודית, כפי שקיים בעיקר בדור הצעיר, הינו תוצר של חוסר האמון אותו רוכש הציבור כלפי הרבנות“. לכן, לדבריה, ”האתגר המרכזי של הרב הראשי הבא יהיה להשיב את אמון הציבור כלפי ממסד זה, שהוא מהמרכזיים במדינת ישראל“.

חוטובלי הסבירה כי היא תומכת ברב סתיו, יו“ר ”צהר“, מפני שהוא ”פעל במשך שנים לגישור על הפערים בין דתיים וחילונים ולחיזוק מעמדה של המסורת היהודית. הודות למיזם החתונות בניהולו של הרב סתיו, העדיפו אלפי זוגות שלא לוותר על נישואין כדת משה וישראל“.

לדבריה, ”הרב סתיו שירת בצה"ל ומייצג נאמנה את ערכי מדינת ישראל ותורת ישראל. אני בטוחה כי ביכולתו להשיב את אמון הציבור כלפי הממסד הרבני וללכד את העם תחת זהותו היהודית. לפיכך אני מבקשת ממך להוביל את המהפכה הציונית ברבנות ולתמוך במועמדותו של הרב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי לישראל“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן