חוטובלי: הסכסוך הישראלי - פלסטיני כבר לא מענין את העולם

בכנס הסברה של פעילי ליכוד שנערך אמש (ה') אמרה סגנית שר החוץ כי מגמות הטרור ותופעת המהגרים בעולם מעניינות יותר את הקהילה הבינלאומית מאשר הסכסוך הישראלי פלסטיני.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 19/02/16 10:26 י באדר א'

חוטובלי: הסכסוך הישראלי - פלסטיני כבר לא מענין את העולם
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"בזמן שהעולם מתמודד עם תופעת האסלאם ואירופה עם משבר הפליטים, מדינת ישראל מוכיחה ניסיון רב, שלא לשמחתנו, בתחום הטרור". כך אמרה סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, בכנס הסברה של פורום 'דרור', המאגד את צעירי הליכוד.

לדבריה של חוטובלי, התגברות פיגועי הטרור בעולם, ותופעת המהגרים, גורמת לירידה בהתעניינות הקהילה הבינלאומית בנעשה בישראל :"המגמות העולמיות הופכות את הסכסוך שלנו לכזה שפחות ופחות מעסיק את הקהילייה הבינלאומית".

עוד הוסיפה סגנית השר, כי ישראל מהווה דוגמה לפתרון בהתמודדות עם האתגרים החדשים ומכאן גם הבריתות החדשות שנרקמות באזור. חוטובלי אמרה כי הנרטיב שמנהל את כל התפיסה הבינלאומית הוא באופן אוטומטי של ה"חלש הוא הצודק". הצדק לא מעניין את העולם במובן הזה.

ביחס לדברי הרמטכ"ל גדי איזנקוט ציינה סגנית השר כי הייתה לו כוונה טובה, אך פרשנות בעייתית, שעלולה להתקבל לא טוב בעולם: "אין צבא מוסרי כמו צה"ל ואין יד קלה על ההדק ולכן אין גם מקום לתאר זאת כאילו זו המציאות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן