חוטובלי הגישה ערעור על תוצאות הבחירות

סגנית השר ציפי חוטובלי, הגישה הבוקר ערעור רשמי לוועדת הבחירות של הליכוד בטענה כי תוצאות הבחירות מלאות בטעויות משמעותיות שיכולות לשנות את פני הדברים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 11/01/15 12:49 כ בטבת התשעה

חוטובלי הגישה ערעור על תוצאות הבחירות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אי הסדר המביך סביב הבחירות המקדימות בליכוד ממשיך. סגנית השר חוטובלי, הגישה לפני שעה קלה ערעור לוועדת הבחירות של הליכוד "אני מאמינה כי הפגמים שנחשפו ישנו את תוצאות הבחירות בליכוד".

את הערעור הגישה חוטובלי לאחר שבשבוע שעבר נחשפו טעויות הקלדה והעתקה בבחירות המקדימות לליכוד. בערעור היא מציגה טעויות משמעותיות של הקלדת נתונים בקלפיות רבות דבר שישנה לטענתה את תוצאות הבחירות.

חוטובלי עברה שבוע מתוח במיוחד כאשר מיד לאחר הבחירות המקדימות היה נראה כי היא הפסידה את מקומה בכנסת הבאה לטובת אבי דיכטר.

במהלך הימים שלאחר הפריימריז עלו טענות על טעויות בספירת הקלפיות ולאחר שהגישה ערעור נערכה ספירה מחודשת ב-12 קלפיות בעייתיות, שבה היה נראה כי חוטובלי מובילה על דיכטר בפער בן עשרות קולות. לאחר סיום הספירה הסופי הוביל דיכטר על חוטובלי ב-55 קולות בלבד דבר שהגביר ככל הנראה את התחושה במחנה חוטובלי שספירה חוזרת יכולה לשנות את פני התמונה.

כרגע מדורגת חוטובלי במקום ה-26 שנחשב על פי הסקרים העכשוויים ללא ריאלי לכנסת הבאה, ואם הערעור לא יתקבל, היא כפי הנראה תמצא עצמה מחוץ לכנסת הבאה.