חוג התנ"ך של איילת שקד

ביקור במכללת הרצוג סיפרה שקד על ניסיונה בתנ"ך וחשפה: "הייתי התלמידה היחידה בכיתה שהכינה שיעורי בית בתנ"ך, שאר התלמידים העתיקו ממני בהפסקה לפני השיעור"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/06/14 08:52 ח בסיון התשעד

חוג התנ"ך של איילת שקד
גרשון אלינסון, צילום: גרשון אלינסון

חברת הכנסת איילת שקד ביקרה אתמול (ה') בצהריים במכללה האקדמית הרצוג, נפגשה עם מרצים ועם סטודנטים והתעניינה במיוחד בלימודי אזרחות. "אני מאמינה שמקצוע האזרחות חשוב מאד ולכן יש חשיבות רבה במורים איכותיים לאזרחות" אמרה שקד לסטודנטים. בימים אלו עובדת ח"כ שקד מהבית היהודי יחד עם ח"כ יריב לוין מהליכוד ביתנו על הצעת "חוק הלאום" אשר יגדיר את ישראל כמדינה יהודית וישים דגש על עקרונות המסורת היהודית.

כמו כן, התעניינה שקד בתוכנית "גוונים" של המכללה - תוכנית להכשרת מורים ללימודי יהדות בבתי ספר ממלכתיים.

לאחר הביקור בקמפוס אלון שבות המשיכה שקד לקמפוס הנשים במגדל עז. בנות המדרשה ניהלו שיחה עם ח"כ שקד על נשיות וקריירה. "אם רק תאמינו בעצמכן תגיעו רחוק" אמרה שקד והדגישה כי גם בכנסת ניתן לראות כי רוב חברות הכנסת עולות ביכולותיהן על רוב חברי הכנסת.

"שמחנו לארח את ח"כ אילת שקד במכללה" אמר הרב פרופ' יצחק קראוס, נשיא המכללה, בתום הביקור. "סיפרנו לה על פעילותנו ועל ימי העיון בתנ"ך בקיץ. שקד התלהבה לשמוע על המיזם ושיתפה אותנו בחיבתה העצומה לתנ"ך. היא ביקשה להגיע לאחד מימי העיון ונארח אותה בשמחה". האהבה של הח"כית לתנ"ך הגיעה מאמה, שהייתה מורה לתנ"ך. "בזכות האהבה לתנ"ך שספגתי בבית תמיד הייתי התלמידה היחידה בכיתה שהכינה שיעורי בית בתנ"ך, שאר התלמידים העתיקו ממני בהפסקה לפני השיעור" סיפרה שקד לסטודנטים הצעירים להוראה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן