חגית משה: הבית היהודי פועלים בצורה לא ראויה

המועמדת למקום העשירי בפריימריז הבית היהודי, המקום המשוריין לחברי מרכז, מאשימה את הבית היהודי בשינוי רשימת צירי המפלגה שלא כדין. הבית היהודי: מפיצים שקרים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/01/15 13:46 יד בטבת התשעה

חגית משה: הבית היהודי פועלים בצורה לא ראויה
דוברות, צילום: דוברות

חגית משה, המועמדת בפריימריז הבית היהודי במקום העשירי, המקום המשוריין לחברי מרכז, תוקפת בחריפות את הבית היהודי ומאשימה כי במפלגה הנדסו את רשימת חברי המרכז, והכניסו לשם אנשים שאסור היה להם להכניס, וזאת על מנת להשתלט על המרכז.

לדבריה, בעוד לאחר הפריימריז האחרונים נבחרו 1163 חברי מרכז חדשים, כיום ישנם יותר מ-1200, מתוכם לטענתה אנשים שלא עונים על הקריטריונים הנדרשים כדי להיבחר למרכז. על פי החוקה החדשה, יושבי ראש סניפים, ח"כים, חברי כנסת לשעבר ושרים יכולים להיכנס לרשימה, זאת לצד 80 חברי מרכז משוריינים של בנט. לדברי משה, כרגע רשומים כמה עשרות חברי מרכז שאינם עונים על הקריטריונים ושהוכנסו לטענתה על ידי הבית היהודי על מנת להשתלט על המרכז.

"זו שחיתות לשמה", היא אומרת ל'כיפה'. "בחוקה החדשה נכתב שישנם 80 חברי מרכז שישוריינו בידי יו"ר המפלגה ובנוסף נכתב חברים מכוח כהונתם. לא כתוב מתי הם נכנסים, וגם אם כן, רוב האנשים שמצאנו ברשימות לא עונים על הקריטריונים".

"אלו חברים של ניר אורבך", היא מפנה אצבע מאשימה כלפי מנכ"ל הבית היהודי המתחרה מולה על המקום העשירי ברשימת המפלגה. "ניר ידע שהוא הולך לרוץ במרכז והכניס את החברים שלו. הרי ברור שהוא רוצה להכניס חברים שלו וזו שחיתות לשמה. הדברים עקומים לגמרי".

"אנחנו מאבדים את הראש", מוסיפה משה. "המקום העשירי הפך למקום של נפתלי. זה הופך לנפתלי מול חגית".

מניר אורבך לא נמסרה תגובה.

הבית היהודי מסרו בתגובה: "גם בתקופת הלחץ של הבחירות יש להימנע מהפצת שקרים".