חבר מועצת עיריית חיפה על פרשת תיאטרון אל-מידאן: חתימתי זוייפה

חבר המועצה שי בלומנטל התייחס לחתימתו על החלטת הוועדה שאישרה מחדש את המימון של תיאטרון אל-מידאן וטען כי הוא מתנגד בתוקף למימון

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/07/15 11:23 טו בתמוז התשעה

חבר מועצת עיריית חיפה על פרשת תיאטרון אל-מידאן: חתימתי זוייפה
shutterstock, צילום: shutterstock

חבר מועצת עיריית חיפה מטעם הבית היהודי, שי בלומנטל, טוען היום שחתימתו על החזרת המימון לתיאטרון אל-מידאן זויפה וכי הוא מתנגד נחרצות להחזרת המימון לתיאטרון.

"לאור הפרסומים אמש על החזרת מימון לתיאטרון אל-מידאן על ידי עיריית חיפה הריני להבהיר אני מתנגד להחזרת הממון לתיאטרון" כותב בלומנטל הבוקר (ה') בדף הפייסבוק שלו, "חתימת שמי על החלטת הועדה אינה חתימתי", הוא טוען נחרצות.

לדבריו, לפני פרסום החלטת הועדה הוא היה מאושפז בבית החולים לאחר ניתוח ושם הוצאו ממנו דברים שלא הסכים להם. "דיברו עימי וכנראה הוצאו ממני דברים שלא הייתי מודע עליהם", האשים בלומנטל.

כזכור, הופסק המימון לתיאטרון לאחר שהעלה את ההצגה 'הזמן המקביל' של המחבל המורשע ואליד דקה שרצח את החייל משה תמם ב-1984. משפחתו של תמם ובעיקר אחייניתו אורטל התקוממו לנוכח ההצגה והצליחו להביא לסערה ציבורית שעצרה את המימון לתיאטרון השנוי במחלוקת.

אתמול דווח כי עיריית חיפה תמשיך לממן את תיאטרון אל-מידאן, לאחר שוועדת הבדיקה שהקימה הגיעה למסקנה כי אין בעיה עם ההצגה אחד מהחותמים על החלטת הוועדה היה בלומנטל שכאמור טוען שחתימתו הוצאה ממנו במרמה. תקציבו של התיאטרון עומד על כמיליון שקלים בשנה.