חבר מועצה בעיריית הרצליה: הפסיקו את השאטלים בשבת

חבר מועצת העיר אלעד צדיק מוחה על העובה ששאטלים ממשיכים לפעול למרות שהיו מיועדים לפעול רק בקיץ: "אם ראש הממשלה יודע לעמוד בפרץ ועוצר את העבודות ברכבת, גם ראש עיר שחרת על דגלו התחשבות בכלל הציבורים, יכול לעצור שאטלים"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 14/09/16 09:56 יא באלול התשעו

חבר מועצה בעיריית הרצליה: הפסיקו את השאטלים בשבת
צילום אילוסטרציה yanec-cc-by-nd, צילום: צילום אילוסטרציה yanec-cc-by-nd

עיריית הרצליה החלה להפעיל שאטלים לחופי הים מדי שבת, העירייה טענה כי מדובר בפיילוט לחודשי יולי-אוגוסט בלבד אך בפועל ההסעות ממשיכות גם בספטמבר. חבר מועצת העיר בהרצליה ויו"ר סיעת "גשר", אלעד צדיקוב, דורש השבוע ממנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, לעצור את השאטלים. כך כפי שפורסם ב-mynet.

צדיקוב טוען כי כל מטרת קו השאטלים היא להפר את הסטטוס קוו וכי על ראש העיר היה לערוך דיון מקצועי בנושא לפני היציאה לפיילוט. "נציגי הסיעות הדתיות, ובוודאי סיעת 'גשר', לא נבחרו כדי לשתוק. אולי זה תקדים לעומת ימי גרמן. אני מזכיר שראש העיר נבחר אך ורק בזכות הבטחתו לא להפר סטטוס קוו ולא לפגוע במסורת ישראל" כתב צדיקוב למנכ"ל העירייה.

"אם ראש הממשלה יודע לעמוד בפרץ ועוצר את העבודות ברכבת, גם ראש עיר שחרת על דגלו התחשבות בכלל הציבורים, יכול לעצור שאטלים, שחרגו ממסגרת הזמן שהוקצבה להם מלכתחילה" אמר צדיקוב.

"הרציונל של ההליכה לבחירות המקומיות היה להנגיש לתושבים בהרצליה את הנקודה היהודית בהתנהלות העירונית. נושא שעד כה הוזנח יחסית. זה הדגל שלנו, מתוך אהבת ישראל ואהבה למסורת" אומר צדיקוב. "השבת הפכה לזילות. זה לא רק חמור - זה מרעיד את עקרונות הסטטוס קוו, שעליהם הוקמה המדינה והחברה בישראל".