חברי מרכז לבנט: לא להיכנס לממשלה ללא הישגים משמעותיים

במכתב עליו חתמו יותר מ-300 חברי מרכז הבית היהודי חיזקו הפעילים את בנט וכתבו, "בעוד אנו עושים הכל על מנת להקים ממשלת ימין לאומית, צוות המו"מ של הליכוד כלל אינו מתייחס ברצינות לדרישותינו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/05/15 18:04 טז באייר התשעה

חברי מרכז לבנט: לא להיכנס לממשלה ללא הישגים משמעותיים
Ben Kelmer, פלאש 90, צילום: Ben Kelmer, פלאש 90

בעוד בנט מחריף את הטון ואינו עונה לצוותי המשא ומתן על רקע העברת תיק הדתות לידי ש"ס, שיגרו הערב (ג') יותר מ-300 חברי מרכז הבית היהודי מכתב חיזוק לבנט בו הבהירו כי אל לו להיכנס לממשלה ללא הישגים משמעותיים.

"ביממה האחרונה אנו חווים שיא של תקופה ארוכה בה מתנהל משא ומתן קואליציוני להרכבת הממשלה כאשר התחושה היא שבעוד אנו עושים הכל על מנת להקים ממשלת ימין לאומית, צוות המו"מ של הליכוד כלל אינו מתייחס ברצינות לדרישותינו ומתנהל בגאוות מנצחים מוקדמת", כתבו הפעילים.

"לאור חתימת ההסכמים של הליכוד עם שאר המפלגות, ולאחר קבלת ההודעה על החבילה המוצעת לנו, אנו, חברי מרכז הבית היהודי ונציגי השטח, מגבים את עמידתך האיתנה על דרישות היסוד של הבית היהודי בנושאים המדיני, הדתי והמשפטי וקוראים לך לא להיכנס לממשלה ללא הישגים משמעותיים בתחומים אלו", הוסיפו.

"אנו תומכים בהחלטות שתקבל ומגבים באופן מלא את צוות המו"מ. אנו יודעים כי מה שמנחה את פעילותך במו"מ היא דרכה של הציונות הדתית ועקרונות המפלגה. כניסתנו לממשלה אינה עבור תיקים או תפקידים כאלו ואחרים אלא על מנת לייצר עשיה ציונית ויהודית בכל תחומי העשייה במדינת ישראל”.