חברי מרכז הבית היהודי לבנט: עכשיו אסור למצמץ

מאות חברי מפלגה חתמו על מכתב שקורא להנהגת הבית היהודי להסדיר את עמונה "אנו מחזקים אתכם ללכת עד הסוף - להעביר את חוק ההסדרה באופן שימנע את הרס עמונה. אל תתפתו לפתרונות סרק"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 30/11/16 16:49 כט בחשון התשעז

חברי מרכז הבית היהודי לבנט: עכשיו אסור למצמץ
חברי מרכז הבית היהודי, צילום: חברי מרכז הבית היהודי

מאות חברי מרכז הבית היהודי וראש סניפים של המפלגה חתמו על מכתב תמיכה שממוען לראש המפלגה, שר החינוך נפתלי בנט ולחברי הכנסת המכהנים.

במכתב הביעו חברי המרכז שביעות רצון בנוגע להתקדמות בקידום חוק ההסדרה ואמרו כי הם "מברכים ומגבים אתכם על עמידתכם האיתנה כנגד פינוי עמונה ובעד חקיקת חוק ההסדרה.האמונה שאפשר לשנות את המצב והאומץ להוביל מהלכים אל מול כל הלחצים- מסמנים שאכן סופסוף התחיל משהו חדש בציבוריות הישראלית".

''ההתנגדות והלחצים הגדולים המופעלים עליכם מוכיחים יותר מכל: כולם מבינים שעמונה היא מקרה מבחן, וכולם יודעים שחוק ההסדרה יחולל תיקון יסודי ושורשי. דווקא משום כך - אסור לכם למצמץ" הדגישו חברי המרכז ומנהלי הסניפים של המפלגה.

"אל מול הבירוקרטים ומהלכי האימים, אנו קוראים לכם בשפה ברורה - אל תקפלו את הדגל! הגיע הזמן לשינוי יסודי ביחסה של מדינת ישראל ליהודה ושומרון, למתיישבים, ולהפרדת הרשויות, והגיע הזמן להוביל מהלכים אמיצים בלי להתקפל''.

במכתב ניתן דגש על הצורך במציאת פתרון לא רק להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון בכללותה אלא גם ליישוב עמונה באופן פרטני. ''כולנו יחד עם תושבי עמונה במאבקם הצודק והאמיץ. אנו מחזקים אתכם ללכת עד הסוף - להעביר את חוק ההסדרה באופן שימנע את הרס עמונה. אל תתפתו לפתרונות סרק הזורים חול בעיני הציבור ורק מגלגלים את המשבר להזדמנות הבאה. כולנו מאחוריכם!".

(צילום: חברי מרכז הבית היהודי)