זאב אלקין: למנוע החזרת הגופות של החוטפים עד להחזרת גופות גולדין ושאול

ח"כים, שרים ורבנים הגיבו על חיסול חוטפי ורוצחי שלושת הנערים. יו"ר ועדת חוץ וביטחון קורא לעכב החזרת גופות המחבלים עד שחמאס לא יחזיר לישראל את גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/09/14 09:07 כח באלול התשעד

זאב אלקין: למנוע החזרת הגופות של החוטפים עד להחזרת גופות גולדין ושאול
באדיבות המשפחות, צילום: באדיבות המשפחות

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ זאב אלקין, קורא לא להחזיר את גופות חוטפי הנערים לחמאס עד החזרת גופות חיילי צה"ל. "מדינת ישראל הוכיחה שוב כי תדע למצות את הדין עם כל מי שיעז להרים עלינו את ידו. אני קורא לשר הבטחון לעכב את החזרת הגופות של המחבלים השפלים עד שחמאס לא יחזיר אלינו את גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד".

השר אורי אריאל בירך על החיסול: "יידע כל מחבל מתועב כי בן מוות הוא. הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה והסרת קללה לקראת השנה החדשה. אני מברך את כוחות הביטחון על החיסול המוצלח ומאחל שתהיה לכולנו, ובפרט למשפחות היקרות שעאר יפרח ופרנקל, שנה יותר מתוקה".

סגן שר החינוך, ח״כ אבי וורצמן אמר ״אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על הפעולה המוצלחת. חיסולם של הרוצחים מהווה סימן אזהרה ברור לכל מבקשי רעתנו. ידו הארוכה של צה״ל תמשיך לפגוע בכל קיני הטרור, באשר הם". וורצמן הביע תקווה כי: "תכלה שנה ומחבליה״.

"בתפילת 'אבינו מלכנו', הנאמרת בעשרת הימים שבין ראש השנה ליום הכפורים, אנו אומרים 'נקום לענינו נקמת דם עבדיך השפוך'", אמר הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני צהר. "יש המוחקים את המילה 'לעיננו'. ואכן, לא תמיד אנו רואים בעין כיצד עוול ורוע נמחקים מן העולם. לפעמים שיקולים מדיניים ואחרים גורמים לדחיית עשיית הצדק. אשרינו שזכינו לצבא ולשב״כ המבקשים לוודא ולבטא שדם יהודי אינו הפקר. אשרי עין הרואה את מדינת ישראל קמה וגם ניצבה ומקרינה גבורה ועוצמה לעין כל".

ראש מועצת קרית ארבע חברון,מלאכי לוינגר: מועצת קרית ארבע חברון מברכת את צה״ל וכוחות הביטחון על חיסול חוטפי הנערים הלילה בחברון, תשתיות טרור קיימות בחברון ובמקומות נוספים באיו״ש והלילה הוכח שוב שבמקומות אליהם צה״ל מגיע הטרור נפגע.

ח"כ ניסן סלומינסקי: "אני משבח את שירות הבטחון הכללי זהו מסר לכל מחבל כי יש דין ויש דיין בסוף נגיע לכל מחבל באשר הוא. הפעולה המוצלחת היום היא הוכחה כי אין תחליף מהתיישבות ביהודה ושמרון".