ושוב: ש"ס בהתקפה נבזית על הבית היהודי

יו"ר "הבית היהודי" ברמת גן, אביהוא בן משה, התלונן במשטרה לאחר שסיעת ש"ס בעיר הפיצה פליירים בהם נכתב כי מפלגתו כוללת "מחללי שבת והורסי בתי יתומים". בן משה: "נחצה קו אדום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/13 17:20 יז בחשון התשעד

ושוב: ש"ס בהתקפה נבזית על הבית היהודי

ההסתה ברמת גן עולה מדרגה לאחר שנציג ש''ס במועצת העיר דוד מנחם הפיץ פרסומים לפיהם יו''ר הבית היהודי וסגן ראש העיר ברמת גן אביהוא בן משה אחראי לחילולי שבת הריסת בתי יתומים ולימודי נצרות ואיסלאם.

תחת הכותרת ''חובשי כיפה בעד חילול שבת'' העלו אנשי ש''ס מנשר בו נכתב כי יו''ר הבית היהודי ברמת גן, אביהוא בן משה בעד חילול שבת, תמך בהריסת בתי יתומים ולא מנע לימודי נצרות ואיסלאם בעיר רמת גן''.

יצויין כי מעבר לפליירים המשמיצים הועלו והופצו הדברים גם באתר בתי הספר השייכים לרשת אל המעיין של ש''ס ברמת גן ואף זויפו פרוטוקולים של העירייה.בן משה הגיש תלונה במשטרה על זיוף והסתה ופנה למשרד החינוך על מנת שיטפל בחומרה בהסתה.

בן משה, שהגיש הבוקר תלונה במשטרה על הסתה, אמר כי ”כל הקווים האדומים נחצו בהשמצות הנבזות של תנועת ש''ס שמתקשה להתמודד עם עליית כוחה של רשימת הבית היהודי ברמת גן, יש דברים שאינם לגיטימיים גם במערכת בחירות, אני מתקשה להבין איך אדם שמתיימר להיות אדם מאמין מסוגל להתנהג בנבזות שכזו, האיומים וההשמצות לא ירתיעו את חבריי ואותי אנו נמשים לפעול ולעשות למען כל תושבי העיר רמת גן ואני מאמין כי העשייה החיובית של רשימת הבית היהודי בחמש השנים האחרונות תבוא לידי ביטוי בקלפי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן