ועד מתיישבי השומרון משיק קמפיין למען העסקים הקטנים בשומרון

הקמפיין יקרא לציבור לצרוך את מוצרי ההתיישבות בשומרון. "עידוד העסקים בשומרון זו עשייה ציונית", מציין בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/13 16:39 יט באלול התשעג

ועד מתיישבי השומרון משיק קמפיין למען העסקים הקטנים בשומרון
Simon Shek-cc-by, צילום: Simon Shek-cc-by

החל ממחר ועד לראש השנה ישדר רדיו גלי ישראל תשדירים לעידוד העסקים הקטנים בשומרון. הקמפיין, פרי יוזמה של ועד מתיישבי השומרון, נועד לעודד את העסקים בשומרון ולקרוא לתומכי ההתיישבות לצרוך את מוצרי העסקים בשומרון.

"עידוד העסקים בשומרון זו עשייה ציונית", מציין בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון, ומוסיף כי בשומרון יש אלפי עסקים שמעניקים מגוון שירותים ומוצרים איכותיים שאינם מקבלים מקבלים מספיק חשיפה. "יתרה מכך", מדגיש קצובר, "חלק מהעסקים נפגעו לאחרונה מחרמות של ארגוני שמאל קיצוניים ומדינות זרות ואנו מעוניינים לעודד אותם".

בין העסקים שישולבו בקמפיין שיעלה מחר לאוויר יהיו יקב טורה שברחלים שמייצר כ-15 אלף בקבוקי יין בשנה ואף זכה בפרסים בינלאומיים על איכות היינות. צימרים "בקתות נוף בשומרון" ביישוב אלון מורה וחברת "עילית תרגומים" המתמחה בתרגום מסמכים בכל השפות מהיישוב שערי תקווה.

"המטרה היא לעודד דווקא את העסקים הקטנים, אלו שמפרנסים עשרות משפחות בשומרון ונאלצים להתמודד עם לא מעט קשיים", מסביר שגיא קייזלר, מנכ"ל הוועד, "אנו פועלים במגוון דרכים כדי לייצר נורמליזציה בשומרון וזו דרך נוספת לעשות זאת". לדבריו, הקמפיין ילווה גם בפרסום נרחב בעמוד הפייסבוק "ועד מתיישבי השומרון" בו ניתן מידע נרחב על העסקים המשתתפים בפרויקט.