ועד מתיישבי השומרון יפעל נגד חברות שלא נותנות שירות ביו"ש

המחלקה המשפטית של ועד מתיישבי השומרון יוצא למאבק נגד חברות רבות אשר אינן מעניקות שירות אחזקה, משלוח או תיקונים לשטחי יהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/13 19:15 יא בתמוז התשעג

ועד מתיישבי השומרון יפעל נגד חברות שלא נותנות שירות ביו"ש
RDECOM-cc-by, צילום: RDECOM-cc-by

קנית מוצר אך לא הסכימו להובילו אליך? חיפשת שירות וקיבלת סירוב? נתקלת באי מתן שירות בעקבות מקום מגוריך "מעבר לקו הירוק"? אין צורך להתמודד עם זה לבד. המחלקה המשפטית של ועד מתיישבי שומרון תעזור לך להאבק מול נותן השירות.

לאחרונה החל הוועד בקמפיין לפיו תושבי יהודה ושומרון שנתקלים בהעדר שירות מחברות פרטיות או מנותני שירותים בשרות המדינה יכולים להעזר בשירותי הוועד כדי לקבל את המגיע להם בדין. בוועד מציינים כי ישנם חברות שאינם נותנות שירותים ראויים למתיישבים בשל מקום מגוריהם. "החלטנו לחשוף את החברות שממניעים פוליטיים מעדיפים להתעלם ממאות אלפי תושבי יהודה ושומרון באמצעות אי מתן שירותים לתושבי היישובים", מציינים בוועד ומדגישים כי התלונות שיגיעו למשרדי הוועד יטופלו על ידי המחלקה המשפטית ויזכו לחשיפה תקשורתית.

"החלטנו להרים את הכפפה בעקבות מספר פניות שהגיעו למשרדי הוועד", מוסיפים בוועד. לדברי שגיא קייזלר, מנכ"ל הוועד, מדובר בתופעה המוכרת לתושבי היישובים ביהודה ושומרון והגיע הזמן למגר אותה. "לא יתכן שחברה שמעניקה שירות לתושבי המדינה תתעלם ממאות אלפי תושביה בשל מקום מגוריהם.

קייזלר מוסיף כי מדובר בעיקר בחברות שאינם מעניקות ללקוח המתגורר ביישובי יהודה ושומרון לקבל את המוצרים שרכש במשלוח - ככל יתר אזרחי המדינה. בנוסף, לטענת קייזלר, חלק מהחברות אף לא נותנות שירות ללקוחות ביישובי יו"ש ומאלצות את הלקוח להביא את המוצר הדרוש תיקון למשרדי החברה, בדרך כלל במרכז הארץ.

"אנו נפעל בכל דרך למגר את התופעה", מדגיש קייזלר, "אם באמצעות הגשת תביעות לבית המשפט ואם באמצעות חשיפת החברות ללקוחות הרבים בקרב המתיישבים ותומכיהם בכל רחבי הארץ".