וייס: כשבנט יראה את הכיכר עולה על גדותיה הוא יבוא

פעילת הימין, דניאלה וייס שאחראית על ארגון עצרת הימין ביום ראשון הקרוב אומרת כי גם יו"ר הבית היהודי צפוי למרות הספקות להשתתף באירוע, "כל סניפי הבית היהודי והליכוד התגייסו לטובת העצרת"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 12/03/15 15:46 כא באדר התשעה

וייס: כשבנט יראה את הכיכר עולה על גדותיה הוא יבוא
צילום ארכיון, פלאש 90, צילום: צילום ארכיון, פלאש 90

פעילת הימין, דניאלה וויס, חברה בהנהלת תנועת ההתיישבות נחלה, וממארגנות העצרת למען ארץ ישראל ביום ראשון הקרוב בכיכר רבין, אומרת ל'כיפה' כי היא משוכנעת שהעצרת תהיה הצלחת ענק.

"בסוף דצמבר, לפני חודשיים וחצי, כשהתחלנו לדבר על רעיון של עצרת ברוב עם, רציתי להאמין שנגיע למצב של כזאת התעוררות של הציבור ופעילי הימין ואני שמחה לומר שאפילו אני הופתעתי מההיענות וההתגייסות", אומרת וייס.

לדבריה, יותר מ-400 אוטובוסים כבר מתוכננים להגיע לכיכר בעת העצרת והמספרים רק מטפסים משעה לשעה. "אני שמחה על ההצטרפות הרשמית של הליכוד, יחד, הבית היהודי ועוד 30 גופים שהצטרפו והתגייסו להצלחת העצרת.

וייס טוענת כי על הבמה צפויים לעמוד אישי ציבור רבים, החל בראש הממשלה, בנימין נתניהו, איילת שקד, אורי אריאל, אלי ישי, מאיר פרוש והשר ישראל כץ שלדבריה היה הראשון ש'קפץ למים' והתגייס להצלחת העצרת תוך כדי גיוס כל סניפי הליכוד לטובתה.

היא התייחסה גם לשאלה שעלתה האם נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי ישתתף בעצרת. בתמלול מתוך ישיבת הבית היהודי שהובא בגל"צ ביום שלישי נראה היה שבנט וחברת הכנסת אורית סטרוק, המועמד שמעון ריקלין המסייע לקמפיין וגורם אנונימי במטה, מתלבטים בנוגע לשאלה האם לתמוך בהפגנה. "אני חושבת שכשהוא יראה את הכיכר עולה על גדותיה לא תהיה שום אפשרות אחרת והוא אכן יגיע", אומרת וייס ומציינת כי היום יצאה הוראה והודעה להפעיל את כל הסניפים של הבית היהודי לטובת העצרת.

לשאלה האם היא חוששת שהעצרת לא תהיה גדולה מספיק היא משיבה נחרצות כי מניסיון העבר שלה היא יודעת שצפויה הצלחה גדולה לעצרת, "אני מרגישה חשמל באוויר, מהרגע שכולם קלטו שהולכת להיות עצרת המונים, ההתגייסות הייתה במלואה. כשאני רואה כבר את כל הפעילים פה בכיכר מארגנים ואת החמ"ל שלא מפסיק ולו לשנייה לקבל שיחות טלפון מכל רחבי הארץ אני יודעת שזאת הולכת להיות עצרת ענק".

תכנית העצרת שאמורה להתקיים בכיכר רבין ביום ראשון בשעה 7 בערב עדיין לא סגורה לחלוטין ולדברי וייס בשעות אלו נסגרת התכנית באופן סופי עם הנואמים ועם האמנים שיגיעו ויופיעו מול ההמונים.