התשובה הימנית: בניית יישובים על שמו של אריק שרון

ח"כ מוטי יוגב קורא לבנות ישובים ביהודה ושומרון על שמו של ראש הממשלה ומוביל ההתנתקות בגוש קטיף כתיקון. "אריאל שרון ייזכר בבניה ובהתיישבות. סימן קריאה לכולנו לעמוד איתנים מול לחצי העמים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/01/14 12:24 יא בשבט התשעד

התשובה הימנית: בניית יישובים על שמו של אריק שרון
יחצ, צילום: יחצ

חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) קורא להקים יישובים על שמו של אריאל שרון וזכור אותו דווקא בבניה ולא בעקירה. לדבריו יוגב, "זכרו הטוב של אריאל שרון ייזכר בבניה, בהתיישבות, בביטחון ובעליה, סימן קריאה לכולנו לעמוד איתנים מול לחצי העמים ולהמשיך את מפעל חייו לבנייה".

בעוד הקולות בימין אשר קוראות לזכור את מעשיו של אריאל שרון בגירוש ועקירת אלפי יהודים מצפון השומרון וגוש קטיף, הולכות וגוברות הוציא ח"כ יוגב הודעת הספד בו קרא דווקא לבנות על שמו יישובים ביו"ש על מנת להנציחו בבניה ולא בעקירה. לדבריו "חייו הפוליטיים בתפקידיו השונים, היו שזורים אהבה שורשית לעם ולארץ, בניה רבה בכל ארץ ישראל ובירושלים, התיישבות, ביטחון ועליה ואת הכול עשה בענק".

"לצערנו", מסר ח"כ יוגב. "'כימי העץ ימי עמי' וגם עץ ענק נופל, כאשר הוא מחליט להינתק משורשיו ולנתק מתיישבים מאדמתם בגוש קטיף וצפון השומרון ואז גם ביטחון נופל וקאסמים נופלים בחוות השקמים ואף עד מבואות תל אביב וירושלים כבר הגיעו ועלולים להגיע. שיברון לב אדיר נגרם לאלפי מתיישבים, אזרחים וחלוצים שנפגעו קשה מאד ועד היום לא נמצא לחלקם פתרון. גם בליבי כואב הלב עד היום, על ההרס ועל גירושם של יהודים מאדמתם בארץ ישראל. שמונה שנים של תרדמת של עץ ענק שנפל לאחר התנתקות העץ הענק משורשי חייו- הרס וגרוש יישובי גרוש גוש קטיף וצפון השומרון ואנו קטוננו מלחשב חשבונו של ריבונו של עולם".

"יש להמשיך את מפעל חייו לבנייה, התיישבות וביטחון בכל רחבי ארץ ישראל ולהקים במידית ישובים על שמו בגליל ובנגב ביהודה, שומרון ובנימין", מסיים חבר הכנסת את דבריו.