התקדמות משמעותית במו"מ בין הבית היהודי לליכוד

הצוותים סיימו פגישות אינטנסיביות עד השעה 03:00 לפנות בוקר, לקראת פגישה נוספת שתעסוק בגיבוש מתווה מוסכם לגיוס חרדים. בשתי המפלגות משדרים אופטימיות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/02/13 17:44 טז באדר התשעג

התקדמות משמעותית במו"מ בין הבית היהודי לליכוד

התקדמות משמעותית במו“מ הקואליציוני בין צוותי ”הבית היהודי“ ו“הליכוד“: אמש (ב‘) נפגשו שני הצוותים לדיון בנושאים כלכליים עד השעה 03:00 לפנות בוקר וכבר הערב תתחדשנה השיחות, שמתקדמות בקצב טוב ומתאפיינות, ביומיים האחרונים, בהגעה לעמק השווה.

בליכוד ציינו היום כי חלה "התקדמות משמעותית בשורה רחבה של נושאים" וכי במפלגה ”מאמינים שאפשר לסיים את המשא ומתן עם הבית היהודי להצטרפותם לממשלה בראשות נתניהו באופן מיידי“. המגעים מתקדמים סביב סוגיית שיוויון בנטל, כשבליכוד מנסים להגיע עם הבית היהודי למתווה משותף שיהיה מקובל על המפלגה. בליכוד העריכו כי עד לסוף השבוע ניתן יהיה להגיע לסיכום בנושא, כזה שיתאים לבית היהודי, ל“יש עתיד“ ואף למפלגות החרדיות.

בנט התייחס להתקדמות במו“מ במסגרת ישיבת סיעת ”הבית היהודי“ והגדיר את המגעים כ“חדשות טובות“. לדבריו, ”סוף סוף המו“מ התחיל לעסוק במהות - בקווי היסוד ובעקרונות הממשלה הבאה“. הוא העריך כי הקמת ממשלה, לאחר הבשלת המו“מ, היא עניין אפשרי בטווח הזמן הקרוב.